فرمانده سپاه استان کرمان خبر داد

تشکیل ستاد مردمی حمایت از مقاومت در ۱۰ استان کشور

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: ستاد پشتیبانی مردمی حمایت از مقاومت در ۱۰ استان از جمله کرمان تشکیل شده است تا از این طریق کمک‌های مردمی به مظلومین و محرومین منطقه به خصوص سوریه ارسال شود.
کد خبر: ۱۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷ - 18May 2014

تشکیل ستاد مردمی حمایت از مقاومت در ۱۰ استان کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سردار "روحالله نوری" فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان شامگاه شنبه در جمع اعضای بسیج رسانه، خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه و به خصوص کشورهای عربی به نیابت از صهیونیستها و آمریکا در حال صف آرایی در برابر ایران هستند و این در حالی است که راهبرد ایران اعتقادی و اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: ما در منطقه حرفهای زیادی برای گفتن داریم و جمهوری اسلامی راهبرد بیداری اسلامی و تمدن اسلامی را مد نظر قرار داده و بر این اساس شاهد عقب نشینی کشورها و حکومتهایی هستیم که روزگاری داعیه دشمنی با ایران را داشتند.

وی تصریح کرد: امروز گروههای تروریستی و تکفیری از میان همین کشورهای به ظاهر اسلامی رشد کرده و به عنوان دولت اسلامی در کشورهای عراق و سوریه برخی از نقاط را به دست گرفتهاند که خوشبختانه با مقاومت مردم و ارتش مجبور به عقب نشینی شدهاند.

سردار نوری اظهار کرد: امروز شاهدیم که جبههی نفاق روز به روز شکنندهتر و رو به فرپاشی است و جبههی مقاومت با شعار اسلام خواهی و دفاع از حقوق مظلومین و مستضعفین هر روز مستحکم تر میشود.

وی با اشاره به تحولات سوریه، بیان کرد: تا چند ماه قبل دشمن تا آنجا پیش رفته بود که هر لحظه خطر سقوط حکومت سوریه و شهر دمشق وجود داشت، اما با ورود حزب الله، داوطلبان شیعه و شکل گیری بسیج ورق برگشت و هم اکنون ارتش سوریه بر بیش از 80 درصد مناطق سوریه مسلط است.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به تحریم همه جانبه علیه مردم سوریه، تصریح کرد: هم اکنون اکثر مرزهای این کشور در دست مخالفین آن قرار دارند و کشورهای غربی نیز فقط به مناطق تحت کنترل مخالفین کمک رسانی میکنند و بیشتر مناطق سوریه در خطر بروز فاجعه انسانی است.

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون راهی برای کمک به مظلومین و ستم دیدگان سوریه باز شده است، ستادی تحت عنوان ستاد پشتیبانی مردمی حمایت از مقاومت در 10 استان برخوردار از جمله کرمان تشکیل شده است تا کمکهای مردمی را جهت محرومان و مظلومان منطقه و به خصوص سوریه ارسال شود.

سردار نوری نقش رسانهها را در ترویج و تقویت فرهنگ کمک به مظلومین مهم و اساسی برشمرد و گفت: ستاد پشتیبانی مردمی حمایت از مقاومت کاملا مردمی و بدون وابستگی به دولت تشکیل شده و این فرهنگ بایستی توسط رسانهها در جامعه تقویت شود که اگر امروز به یاری محرومین نشتابیم فردا دیر است.

در ابتدای این جلسه "سید ابراهیم یزدی" مدیر سازمان بسیج رسانه استان کرمان با تسلیت عروج ملکوتی سردار افشار منش فرمانده تیپ 38 مکانیزه کرمان، گفت: سردار افشار منش از افتخارات رزمندگان استان و از فرماندهان پرتلاش زرهی سپاه بود که با عروج خویش ضایعهای دردناک بر پیکره مجموعه و دوستان خویش وارد کرد.

وی  در ادامه گفت: رسانهها با توجه به نقشی که در جامعه دارند بایستی در جهت تحکیم پایههای نظام اسلامی بکوشند و وظیفه بسیج رسانه در استفاده از ابزار رسانه بسیار مهم و قابل توجه است.

نظر شما
پربیننده ها