تصویربردار کلیپ مداحی «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم»:

روایت فتح باید از «اکبر شریعت» تجلیل می‌کرد

موسساتی مثل روایت فتح که کلیپ مداحی «کربلا کربلا ما داریم می آییم» را از تلوزیون پخش کرده، باید سال‌ها قبل مراسم تجلیل از اکبر شریعت، سراینده این مداحی را برگزار می‌کرد.
کد خبر: ۱۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶ - 05March 2014

روایت فتح باید از «اکبر شریعت» تجلیل می‌کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، مصطفی دالایی تصویر بردار کلیپ مداحی «کربلا کربلا ما داریم میآییم» شب گذشته در آیین تجلیل از اکبر شریعت سراینده مداحی «کربلا کربلا ما داریم میآییم» که به همت سازمان رسانهای اوج برگزار شده بود، با اشاره به اینکه این قبیل کارهای بر زمین مانده، بسیار زیاد است، گفت: حدود ۳۰ سال پیش بود که وقتی برنامه روایت فتح نوحه «ای لشکر صاحب زمان آماده باش، آماده باش» آهنگران را از تلوزیون پخش کرد، تو جبههها دنبال مداحی میگشتیم تا به نوعی با این نوحه آهنگران هماهنگ باشد و بتوانیم بعد از آن پخش کنیم.

وی افزود: به همین خاطر به مناطق مختلف جبهه ها می رفتیم و تقریبا هم از پیدا کردن مداحی که بتوانیم بعد از نوحه آهنگران پخش کنیم، نا امید شده بودیم که بر حسب اتفاق وقتی از جلوی قرارگاه کربلا عبور می کردیم، صدای مداحی «کربلا کربلا ما داریم می آییم» را از بلندگو های قرارگاه شنیدیم.

دالایی ادامه داد: ابتدا تصورمان این بود که این مداحی ضبط شده است اما وقتی وارد قرارگاه شدیم جلوی یکی از سوله ها تعدادی پوتین دیدم و به همین خاطر وارد شدیم و دیدیم فردی در جمع برادران ارتش در حال مداحی است.

تصویر بردار کلبیپ «کربلا کربلا ما داریم می آییم» یاد آور شد: آن روز که مصادف با ظهر عاشورا بود اگر این مداحی که رو به پایان بود را هم نمی گرفتیم، چیز دیگری نداشتیم؛ لذا از مداح «کربلا کربلا ما داریم می آییم» خواستیم مجدد آن را برای ما بخواند و بدین ترتیب موفق شدیم کلیپ معروف «کربلا کربلا ما داریم می آییم» را از برنامه روایت فتح که شهید مرتضی آوینی آن را مدیریت می کرد، پخش کنیم.

سپس محمد صدری از عوامل تهیه این کلیپ، ادامه داد: آن زمان با وجود اینکه تصور نمی کردم به کربلا بروم اما عده ای مانند شهید رضا مرادی نسب که با ما در تهیه این کلیپ مشارکت داشت، توانستند قبل از باز شدن راه کربلا، به کربلا بروند.

غلامعلی طلایی عضو دیگر این گروه مستند ساز هم با ذکر خاطره ای عنوان می کند: بعد از اینکه تصویر برداری به اتمام رسید آمدم بیرون سوله و به تصور اینکه تانکر بیرون سوله، تانکر آب است، سرم را زیر شیر آن بردم اما غافل از اینکه داخل تانکر به جای آب، شربت است.          

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار