سردار سعید قاسمی:

ما بدرستی به وصیت امام عمل نکردیم

اینکه همه تصور می کردند که "اکبر شریعت" شهید شده، نشان می دهد ما خیلی به وصیت امام که گفته بودند«نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی فراموش شوند»، عمل نکردیم.
کد خبر: ۱۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶ - 05March 2014

ما بدرستی به وصیت امام عمل نکردیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سعید قاسمی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس شب گذشته در آیین تحلیل از سراینده مداحی «کربلا، کربلا ما داریم می آییم» که در سازمان رسانه ای اوج برگزار شد، با اشاره به اینکه اثرهای خاص در زمان و مکان و در شرایط خاصی اتفاق می افتند، به انتقاد از مباحثی که این روزها درباره هنر اسلامی و غیراسلامی مطرح می شود، پرداخت و گفت: ما این حرف هایی که برخیها درخصوص هنر دینی و غیر دینی، اسلامی و غیر اسلامی،  مطرح می کنند، به گوش ما نمی رود زیرا مانیفستی داریم که خود را با آن هماهنگ میکنیم یعنی هنری را قبول داریم که صیقل دهنده اسلام ناب باشد.

وی ادامه داد: هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه داری مدرن، کمونیست خون آشام، اسلام التقاطی، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی درد و در یک کلام اسلام آمریکایی، باشد. بنابراین تنها به هنری باید پرداخت که راه ستیز با جهان خواران را اصل می داند.

قاسمی افزود: اینکه سراینده مداحی «کربلا، کربلا ما داریم می آییم»، در شهر خودش یعنی شیراز هم غریب است و همه تصور می کردند این فرد شهید شده، نشان می دهد ما خیلی به وصیت امام که گفته بودند«نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی فراموش شوند»، عمل نکردیم.

نظر شما
پربیننده ها