جانشین قرارگاه راهیان نور آجا:

هر شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر سندی برای عزت و افتخار ملت است

جانشین قرارگاه راهیان نور آجا گفت: راویان به عنوان سربازان جبهه های جنگ نرم باید مسلح به سلاح ایمان و چراغ بصیرت باشند.
کد خبر: ۱۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 29March 2014

هر شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر سندی برای عزت و افتخار ملت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جانشین قرارگاه راهیان نور آجا اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از ۴۸۰۰۰ هزار شهید و هزاران ایثارگر و آزاده نشان داد تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس بر سر پیمان خود با ولایت ایستاده و از انجام هیچ خدمتی دریغ نخواهد کرد. هر شهید، هر جانباز، هر آزاده و ایثارگر، سندی برای عزت و افتخار این ملت چه در حال و چه در آینده است. ما باید این سندهای افتخار را برای آیندگان ماندگار کنیم.

رئیس سازمان حفظ آثار ارتش جمهوری اسلامی ضمن بیان برنامههای قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از پای کار آمدن تمام توان ارتش برای هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور خبر داد وافزود: قرارگاه راهیان نور آجا در راستای دستیابی به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه انتقال معرفت و راه و رسم دوران سراسر افتخار دفاع مقدس به نسل جوان برگزاری دورههای بصیرت راویان آجا را در دستور کار خود قرار داد.

امیر گلفام این حرکت را قدمی مهم در راه آشنایی بیشتر راویان با مسایل مبتلابه جامعه و انتقال آن به نسل جوان بر شمرد و بیان کرد: راویان به عنوان سربازان خط مقدم در جبهههای جنگ نرم با استکبار جهانی باید مسلح به سلاح ایمان و چراغ بصیرت باشند تا بتوانند فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس را به خوبی منتقل نماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار