حجت‌الاسلام سعیدی:

قطعنامه اتحادیه اروپا با برخی جریان‌های فکری معاند داخلی هماهنگی دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه غربی‌ها تصور می‌کنند وضعیت داخلی کشور مطلوب نیست، گفت: قطعنامه اتحادیه اروپا رَد گم کردن است.
کد خبر: ۱۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ - 06April 2014

قطعنامه اتحادیه اروپا با برخی جریان‌های فکری معاند داخلی هماهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "علی سعیدی" نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتوگو با فارس، با اشاره به قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا، اظهار داشت: بهنظر میرسد چنین گستاخیهای از سوی غربیها به دلیل تحلیل بسیار غلطی است که به آن رسیدهاند.

* غرب تصور میکند وضعیت کشور نامطلوب است

وی با بیان اینکه با توجه به برخی از اظهارات مسئولین، غربیها تصور میکنند وضعیت داخلی کشور مطلوب نیست، گفت: احتمالا اتحادیه اروپا به این جمعبندی رسیده است که با اشتباهات مسئولین داخلی که در برخی زمینهها رخ داده است، میتواند خواستههای نامشروع خود را پیگیری کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: همچنین این احتمال وجود دارد که عناصر نفوذی در داخل به آنها خط داده باشند که در هر صورت تمام موارد به یک نقطه ختم میشود و آن این است که تحلیلهای بسیار غلطی از وضعیت موجود ایران در ذهن آنها وجود دارد و برای چندمین بار چنین دخالتها و گستاخیهایی در امور داخلی کشورمان انجام میدهند.

* اروپا ناتوانتر از آن است که قطعنامه صادر کند

سعیدی با تاکید بر اینکه وضعیت اروپا بسیار ناگوارتر از آن است که بخواهد در امور داخلی ایران دخالت کند و قطعنامه صادر کند، ابراز داشت: وضعیت اروپا وخیم است و توانایی آن را ندارند که از این موضع حرف بزنند. اروپا تنها از آمریکا دستور میگیرد و هیچگاه قدرتی نداشته و ندارند و فقط به هیمنه پوشالی آمریکا تکیه میکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه، انقلاب اسلامی را یک نیروی عظیم اسلامی و الهی عنوان کرد و افزود: تعجب میکنم که چطور با گذشت بیش از ۳۵ سال از عمر پربرکت انقلاب، غرب نتوانسته است منویات رهبری و ملت ایران را درک کند و امروز اینچنین گستاخانه علیه ملت ایران رفتار میکند.

* قطعنامه اتحادیه اروپا رَد گم کردن است

وی همچنین با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا که در آن انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ فاقد استانداردهای مد نظر اتحادیه اروپا خوانده شده است، اظهار کرد: این رفتارها در حقیقت رَد گم کردن است و میخواهند با تهمتهای جدید، مسئله و هدف را بیان کنند.

وی افزود: این حرفها پوششی است که از آن در جهت خواستههای نامشروع خودشان استفاده میکنند و کاملا مشخص است که محتوای این قطعنامه با برخی جریانهای فکری معاند داخلی هماهنگی دارد و این مسائل کاملا آشکار است.

* حمایت از همجنسبازان مشمئز کننده است

نماینده ولی فقیه در سپاه حمایت غرب و اتحادیه اروپا از همجنس بازان را ناشی از شعور پایین سردمداران استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: این اظهارات آنقدر سخیف است که غلط بودن آن بسیار واضح است، اگر عقل و شعور داشتند هیچگاه وارد این مسائل نمیشدند.

وی ادامه داد: سابقه اسلامی و تاریخی ملت ایران کاملا مشخص است؛ چنین حرفهایی در حمایت از همجنس بازان منحرف، بسیار مشمئز کننده است زیرا آنها نمیدانند که ایرانیان در فطرت خویش به خداوند و قرآن کریم اعتقاد عمیق دارند و چنین چیزهایی در سرشت مردم ایران وجود ندارد اما آنها با گستاخیِ تمام چنین حرفهایی میزنند که نشان میدهد هیچ فهمی از روحیه مردم مسلمان ایران ندارند.

* مسئولان اجرایی بموقع و مناسب واکنش نشان دهند

نماینده ولی فقیه در سپاه از مسئولین اجرایی کشور درخواست کرد قاطعانه درمقابل این دخالتها موضع گیری کنند و خاطرنشان کرد: دولت وظیفه اصلی را در برخورد با این قطعنامه غیرعقلانی دارد و لازم است بموقع و مناسب واکنش نشان دهد.

وی در پایان با اشاره به نقش مردم در جهت خنثی سازی توطئهها، تصریح کرد: مردم بموقع وارد عمل خواهند شد زیرا در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی هرگاه دشمنیها و کینه ورزیها بیشتر شده است مردم هوشیارتر از همیشه عمل کردهاند و این بار نیز مکر و حیله دشمنان را در نطفه کور خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار