معاون استاندار مازندران تاکید کرد

نامگذاری خیابان‌ها و میادین مازندران به نام سوم خرداد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مازندران از تمام ظرفیت خویش برای نکوداشت فتح خرمشهر استفاده کنند.
کد خبر: ۱۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ - 22April 2014

نامگذاری خیابان‌ها و میادین مازندران به نام سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، "علی یونسی" معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، در جلسهی ستاد حماسه سوم خرداد در استانداری مازندران با تبریک میلاد بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: بسیاری از کشورها به دلیل نداشتن پیشینه تاریخی سعی دارند برای خودشان حماسه تاریخی بسازند.

وی تصریح کرد: کشورها بدون پیشینه تاریخی سعی دارند با نوشتن رمانهای تخیلی و غیر واقعی برای خودشان حماسه ایجاد کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به پیشینه تاریخی اسلام و کشور ما خاطر نشان کرد: باید از پیشینه تاریخی موجود اسلام و کشور برای گسترش دین و رشادتهایی که برای گسترش دین ناب محمدی انجام شد به خوبی بهرهبرداری کرد.

وی در ادامه بیان کرد: هیچ کشور و مکتبی نمیتواند مانند دین اسلام به کمال برسد و نمیتوانند ذرهای از پیشینه تاریخی اسلام را خلق کنند.

یونسی با اشاره به جنگهای متعددی که کشور ما در طول تاریخ با آن درگیر شد، اظهار کرد: بخشی از کشور ما که در دوران جنگ از کشور ما جدا شد مربوط به دوره قاجار و حتی دوران پهلوی بود.

وی تاکید کرد: کشورهای جهان در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به صدام کمکهای فراوانی کردند تا ایران در این جنگ نابرابر شکست بخورد.

یونسی ادامه داد: سرنوشت شروع کننده جنگ بر علیه کشور ما در آخر به زندگی در سوراخ موش و اعدام ختم شد.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان ایران اسلامی با رشادت فراوان اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و با رشادت تمام دربرابر دشمن ایستادگی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه خطاب به دستگاههای اجرایی مازندران تأکید کرد: دستگاههای اجرایی استان مازندران از تمام ظرفیت خویش برای نکوداشت فتح خرمشهر استفاده کنند.

یونسی بیان داشت: باید تلاش کنیم که رشادتها و پیام رزمندگان به گوش نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی ایران برسد.

وی گفت: ما نیاز داریم فرهنگ دفاع مقدس را برای حفظ ایران اسلامی از گزند حوادث در جامعه نهادینه کنیم.

یونسی افزود: امروز به برکت خون شهدا، ایثارگریها و از جان گذشتگیهای رزمندگان دوران دفاع مقدس جامعه شاهد عزت و افتخار و امنیت، توسعه و پیشرفت در نظام ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: مجاهدتهای رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران افزود: عزت، عظمت، اقتدار، سربلندی و پیشرفتهای کنونی کشور و ملت ایران در تمام عرصهها مرهون خون شهدا و مجاهدتهای مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر تبیین رشادتهای رزمندگان برای جوانان، گفت: خیابانها و میادین شهرهای استان به نام سوم خرداد نامگذاری شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار