استاندار کرمان:

پیام خون شهدا، خدمت به مردم است

استاندار کرمان گفت: امروز اگر شهدا بودند، دنبال کار و تلاش و خدمت بودند و پیام خون آن عزیزان این است که وظیفه امروز ما مسئولان تلاش برای انجام بیشترین و بهترین خدمات است.
کد خبر: ۱۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 02May 2014

پیام خون شهدا، خدمت به مردم است

به گزارش خبرگراری دفاع مقدس از کرمان، "علیرضا رزم حسینی" شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید "محمدرضا خیاط زاده" افزود: با وحدت و همدلی حول محور رهبری، فاصلهها را در جامعه کم کنیم و به رنگها و اختلاف سلیقهها توجه نکنیم.
 
استاندار کرمان با اشاره به فعالیت 18 مجموعه فرهنگی در کشور، خاطرنشان کرد: عملکرد موفق این مجموعهها میتواند باعث جذب جوانان به  دین شود.
 
رزمحسینی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران مجموعه صنعتی مپنا را بسیار هدایتگر و با اهمیت دانست و عنوان کرد: پیشرفتهایی که در این مجموعه اتفاق افتاده بیانگر جلوهای ازعزم ملی و مدیریت جهادی است که آینده کشور را میسازد.
 
در این دیدار سردار "محمدرضا حسنی سعدی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز فعالیت فرهنگی مجموعههای خصوصی نظیر دارالتحفیظ للقرآن الکریم را مورد اشاره قرار داد و با تمجید از مدیریت برادر آزاده محمدرضا دائی زاده مدیر این مجموعه قرآنی خصوصی، اظهار داشت: بیش از 8 هزار نفر در این مرکز قرآنی از یک تا سی جزء قرآن کریم را حفظ نمودهاند و آقای دائیزاده بدون کمترین تبلیغات و ادعا و درخواست، به خدمت مشغولند.

در ادامه استاندار و همراهان با حضور در منزل سرتیپ شهید "حمدالله قربانعلیپور" که در سال 65 در منطقه سومار در کربلای 6 به شهادت رسیده با ابراز ارادت به پدر و مادر شهید، از آنها دلجویی نمودند.
 
در این دیدار مادر شهید مفقودالاثر قربانعلیپور که یک فرزندش را نیز اشرار کشتهاند، خواستار رسیدگی به مشکلات خانواده شهید گردید.
 
وی خطاب به استاندار کرمان گفت: فرزندان ما فداکاری کردند و شهید شدند و شما هم باید در مسئولیت و خدمترسانی به جامعه پایدار باشید.
 
حسنی سعدی در این دیدار اظهار داشت: 8 هزار شهید دوران دفاع مقدس مفقودالاثر هستند که تعدادی در جستجوهای مناطق جنگی تفحص شدهاند و هنوز تعداد زیادی مفقود الاثر هستند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار