همراه با حماسه‌نگار جبهه‌ها

مروری کوتاه بر آثار "نصرت الله محمودزاده" نویسنده پیشکسوت دفاع مقدس

نصرت الله محمود‌زاده از نویسندگان نام آشنای کشور و از پیشکسوتان حوزه ادبیات پایداری است.
کد خبر: ۱۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴ - 04May 2014

مروری کوتاه بر آثار

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «نصرت الله محمودزاده» نیاز به معرفی ندارد. وی از نویسندگان نام آشنای کشور و از پیشکسوتان حوزه ادبیات پایداری است که به واسطه حضور مستمر در مناطق عملیاتی و ثبت و ضبط وقایع دوران دفاع مقدس، آثار درخشانی در حوزه جنگ به ویژه در شاخه گزارش نویسی و زندگی نامه داستانی خلق کرده و به نوعی در آثار خود «پشت پرده جنگ» را به تصویر کشیده است.

انتشار آثار این نویسنده توانا در قالب زندگی نامه داستانی، افق تازهای پیش روی نویسندگان و علاقه مندان به حوزه ادبیات پایداری گشود و فصل نوینی در این زمینه رقم زد. چاپ و انتشار بیش از ۲۰ کتاب ارزشمند در حوزه دفاع مقدس و صدها مقاله و گزارش در مطبوعات کثیرالانتشار، حاصل ۳۰ سال تلاش بیوقفه نصرالله محمودزاده در عرصه ادبیات پایداری است.

وی به خاطر پرداخت وفادارانه، ساده و ملموس و پرهیز از هرگونه اغراق گویی، جوایز متعددی در جشنوارههای مختلف کسب کرده است اما با این وجود خیلیها محمودزاده را «جزیره ناشناخته در اقیانوس ادبیات پایداری» میدانند. مرد نازنینی که باید قدرش را بیشتر بدانیم و بر صدر بنشانیم. به بهانه برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب، برخی از آثار این نویسنده توانا را مرور میکنیم.

*****
حماسه هویزه

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار