جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آمل برگزار شد

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: جلسه شورای مشورتی ایثارگران به عنوان بازوی مشورتی مدیران در امور ایثارگران باید پویاتر از همیشه زمینه را برای حضور مؤثر ایثارگران توانمند مهیا کند.
کد خبر: ۱۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ - 12May 2014

جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آمل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، شورای مشورتی ایثارگران آمل با حضور سرپرست فرمانداری ویژه آمل، رئیس اداره بنیاد شهید و دبیر شورای مشورتی ایثارگران شهرستان و دیگر اعضا تشکیل شد.

"سیدجعفر رسولی" سرپرست فرمانداری ویژه آمل در این جلسه گفت: وجود و فعالیت این شورا برای شهرستان آمل منشأ خیر و برکت است.

وی با اشاره به وجود وحدت، ایثار و فداکاری میان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: در طول هشت سال دفاع مقدس وحدت و همدلی میان رزمندگان زبانزد بود و امروز نیز همان رویه و روحیه را برای حل مشکلات شهرستان خواستاریم.

رسولی افزود: کشور ما امروزه امنیت و آسایش خود را مدیون رزمندگان و ایثارگران میداند و به واسطه مجاهدت و فداکاری این عزیزان کشور به این آسایش دست یافته است بنابراین همه ما به آنها و خانوادههایشان بدهکاریم.

رئیس شورای مشورتی ایثارگران آمل، ادامه داد: انتظار من از این نشستها ارائه برنامههای جدید، کارشناسانه و کاربردی است تا در مدیریت شهری از آنها استفاده کرد.

وی اظهار داشت: فرمانداری این آمادگی را دارد تا نظرات و برنامههای اعضای شورا را اجرایی نماید و در برنامه ریزیهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان ار نظرات و پیشنهادات آنها استفاده کند.

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: این شورا به عنوان بازوی مشورتی مدیران در امور ایثارگران باید پویاتر از همیشه زمینه را برای حضور موءثر ایثارگران توانمند مهیا کند.

در ادامه این نشست، مشکلاتی از سوی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دبیر این شورا در خصوص خانوادههای ایثارگران مطرح که در این رابطه هر یک ازاعضای شورا نظرات خود را اعلام داشتند.

نظر شما
پربیننده ها