از سوی ائمه جمعه شهرهای آمل صورت گرفت

پیام تسلیت در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی شهید "احمد رضایی"

در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی شهید "احمد رضایی"، ائمه جمعه شهرهای آمل، دابودشت و امام زاده عبدالله(ع) شهرستان آمل با پیامی عروج پرنده سبکبال شهرشان را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۹۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ - 20May 2014

پیام تسلیت در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی شهید "احمد رضایی"، حجت الاسلام والمسلمین "محمدعلی رحمانی"، حجت الاسلام والمسلمین "مهدی تقی زاده"، حجت الاسلام و المسلمین "مهدی غفاری" ائمه جمعه شهرهای آمل، دابودشت و امام زاده عبدالله(ع) شهرستان آمل با پیامی عروج پرنده سبکبال شهرشان را تسلیت گفتند که متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان اسناد زندهای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد میباشند که  تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسلهای آیندهساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین میکند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون میسازد.

پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی میمانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهرهمند شد.

اینجانبان نیز به نوبه خود شهادت وعروج آسمانی پرنده سبکبال جانباز 70درصد شیمیائی شهید احمد رضائی را که سالهای طولانی آثار زیانبار شیمیایی را تحمل کرد و در راه حفظ ارزشهای والای انقلاب اسلامی کوشید، خدمت مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور شهرستان آمل و خانواده معظم ایشان تسلیت و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین(ع) میهمان گرداند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م.ط
|
-
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
0
با سلام
افسوس و هزاران افسوس که عزیزانی چون شهید احمد رضایی از میان ما پر کشیدند، خوشا به سعادتشان و بدا به روز و احوال ما که سالیانی را در نبود و فراغ آن عزیزان باید به سر بریم.
نظر شما
پربیننده ها