امام جمعه محمودآباد:

شهدا با نثار جان خود حماسه‌ای به بلندای تاریخ خلق کردند

امام جمعه محمود آباد گفت: شهیدا ثروت و سرمایه های اصلی این نظام هستند که با نثار جان خود حماسه‌ای به بلندای تاریخ را خلق کردند.
کد خبر: ۱۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ - 12May 2014

شهدا با نثار جان خود حماسه‌ای به بلندای تاریخ خلق کردند

حجت الاسلام "عبدالله اسماعیلی" امام جمعه محمودآباد، در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس در ساری، با بیان اینکه شهیدان ثروت و سرمایه های اصلی این نظام هستند، گفت: این شهدا بودند که با گذشت از جان خود حماسه ای به بلندای تاریخ خلق کردند تا این انقلاب همیشه سرافراز و با اقتدار بماند و امروز رسالت مهم برای استمرار راه شهدا بر دوش همه ما است.

وی با اشاره به این که دشمن در تلاش است تا اعتقادات و باورهای دینی مردم را سست کند، تصریح کرد: دشمن می خواهد ارزش های اسلامی و اعتقادی را از ما بگیرد از این رو تمامی مسئولان دستگاه های فرهنگی باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام اسماعیلی تقویت معنویت و بصیرت را مهمترین سلاح در برابر توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: معنویت و بصیرت، انقلاب اسلامی را در برابر همه توطئه های شوم دشمنان پیروز نگه داشته است.

وی با بیان این که مقاومت در برابر دشمن از مهم ترین وظایف ملت انقلابی است، گفت: بصیرت و دشمن شناسی باید در بین آحاد جامعه وجود داشته باشد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم  خود دست یابند.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که وحدت و همدلی امر ارزنده ای است که باید اهتمام ارزنده ای در این راستا وجود داشته باشد، بیان کرد: مهم ترین کار دشمن در این عرصه شکستن وحدت و همدلی است که همگان باید به این امر توجه داشته باشند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که مردم باید همیشه بصیرت داشته تا مسیر را به درستی بشناسند، افزود: انسانی که بصیرت داشته باشد میداند که چه کار باید بکند و در چه سمت و سویی گام بردارد.

وی با تأکید بر این که بصیرت افزایی موجب عبور از فتنه ها می شود، گفت: کلمه بصیرت در تعالیم دینی از ارزش والایی برخوردار است و در قرآن کریم بیش از بیست بار این کلمه به همراه مشتقات آن آمده است

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، تصریح کرد: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد.

 

نظر شما
پربیننده ها