ویژه برنامه‌های بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر در آمل اعلام شد

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس از جمله برنامه‌های بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر در آمل است.
کد خبر: ۱۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ - 20May 2014

ویژه برنامه‌های بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر در آمل اعلام شد

سرهنگ "علی خادم" فرمانده سپاه ناحیه آمل، در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس در ساری با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: سپاه مجموعهای است که مسئولیت بزرگداشت مناسبتهای دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را در بین مردم و جامعه برعهده دارد.

وی درخصوص انتقال پیام و روح حاکم در بزرگداشت سوم خرداد، اظهار کرد: سعی شده در طراحی و ترسیم این پیام از نقطه نظرات فرماندهان جنگ و نخبگان فرهنگی جامعه استفاده شود تا بتواند اثربخشی ارزندهای در فضای جامعه داشته باشد.

خادم افزود: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، یادآور اوج افتخار ملی و نقطه تردید و ناامیدی متجاوزان بعثی و قدرتهای استکباری از پیروزی در جنگ بود که با اراده الهی بدست مردم شریف ایران به دفاع از کشور و انقلاب تحقق یافت.

سرهنگ خادم به تشریح برنامههای گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شهر آمل پرداخت و بیان داشت: برگزاری صبحگاه مشترک و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهرستان، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، دیدار با خانوادههای شهدا و رزمندگان و ایثارگران سوم خرداد، عطر افشانی مزارشهدا، همایش حلقههای صالحین و جلسه تعامل با دهیاران و شوراهای اسلامی از جمله برنامهها است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد: اجرای مراسم شعر و خاطره گویی، نشست منتظران موعود با محوریت آسیبهای ماهواره، اعزام راویان فتح خرمشهر، برگزاری یادواره 32 شهید پایگاههای علامه حسن زاده آملی و قائم آل محمد(عج) با سخنرانی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از جمله برنامههایی است که در راستای بزرگداشت روز سوم خرداد صورت می گیرد.

وی با تأکید بر این که بزرگداشت مناسبتها و رویدادهای مهم انقلاب اسلامی همواره باید با تلاش ارزندهای صورت گیرد، گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است باید تلاش کنیم تا بتوانیم فرهنگ ارزنده جهاد و شهادت و دلاورمردی رزمندگان را برای آحاد جامعه تبیین کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار