«ریشه‌های طوبا» منتشرمی ‌شود

کد خبر: ۱۹۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱ - 07January 2013
به گزارش ساجد ، چندی پیش کتاب طوبای محبت از سوی موسسه فرهنگی طوبای محبت منتشر شد و قرار است به زودی به همت همین موسسه کتابی که احتمالا نام آن «ریشه‌های طوبا» خواهد بود برگرفته از مجالس انس حاج اسماعیل دولابی منتشر ‌شود.

پیش از این نیز کتب طوبای محبت مورد استقبال بسیاری قرار گرفته به‌ نحوی که کتاب اول در انتظار چاپ چهاردهم است و سایر کتاب‌ها نیز چندین بار تجدید چاپ شده است.



«حاج محمداسماعیل دولابی» عارف معاصر شیعی در بهمن ماه سال 1381 جان به حضرت حق تسلیم کرد.

وی از جمله دلدادگانی است که در سفری به عتبات عالیات مورد لطف و عنایات حضرت امیر و اباعبدالله الحسین علیهما سلام قرار گرفت و از همان زمان جوانی حکمت الهیه بر زبان و جانش جاری گردید.

وی که در خانواده‌ای اهل فیض و کرم و جود پرورش یافته بود از کودکی با مجالس ذکر اباعبدالله الحسین مانوس و با خلوت با خالق مهربان مالوف بود. هرچه در سیر آفاقی و انفسی خویش دید جلوات حضرت حق بود. اگر چه به هیچ عنوان سلسله بازی‌ها و مرید پروری‌ها را برنمی‌تابید اما مجالس ذکر او در طی چندین دهه متوالی شیفتگان فراوانی را گردآورد.

نوع نگاه هستی‌شناسانه آن مرد الهی در عین سادگی از عمق و وسعت چنانی برخوردار بود که در سال‌های متمادی بسیاری از اهل علم را نیز شیفته خود ساخت.

در گفتار نورانی وی، بارقه‌های وحیانی نازل شده بر پیامبر بزرگوار حضرت ختمی مرتبت جاری بوده و هست. کتاب «طوبای محبت» تنها اثری است که از مجالس ذکر آن مرد الهی از سوی موسسه فرهنگی طوبای محبت زیر نظر فرزندشان در اختیار مردم قرار می‌گیرد. پس از انتشار کتاب اول که در زمان حیات آن پیر فرزانه و به اصرار دوستداران ایشان به زیور طبع آراسته شد پنج کتاب دیگر تاکنون ارائه گردیده و کار انتشار سایر مجلدات ادامه دارد.

لازم به یادآوری است از آنجا که فرزند خلف این عارف «محمد دولابی» بعنوان وصی شرعی و وکیل حقوقی از سوی حاج اسماعیل دولابی تعیین شده هیچ موسسه و سازمان دولتی و غیر دولتی بدون اجازه کتبی وی مجاز به نشر هیچ اثر مکتوب و یا چند رسانه‌ای در خصوص حاج اسماعیل دولابی نیست.

علاقمندان به دریافت آثار ایشان می‌توانند با موسسه «طوبای محبت» و با شماره تلفن 22851851 تماس حاصل کنند.
نظر شما
پربیننده ها