حمله به عراق وسط رقص تیمسار

کد خبر: ۲۰۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱ - 22January 2013
 شبی آریانا در یک میهمانی که شاهنشاه هم تشریف داشته‌اند در حالی که می‌رقصیده به شاهنشاه نزدیک می‌شود و می‌گوید: اجازه بفرمائید به عراق حمله کنیم. شاهنشاه به او می‌فرمایند حالا برو رقصت را بکن.
خبرگزاری فارس: حمله به عراق وسط رقص تیمسار

در حالی به وقوع پیوست که مردم خسته بودند از ظلم و فقر و بی دینی. به همین دلیل بود که تا صدای امام خمینی به نشانه اسلام خواهی بلند شد در همه کشور به گونه ای فراتگیر شد که انگار این ندا سالهای سال است که همچون آتشی زیر خواکستر افکار ملت بود. 

در حکومتی که عیاشی و خوش گذرانی حرف اول را در اداره کشور می‌زد نباید تعجب کرد که ملت بر علیه آن بشورد. حکومتی که مهمترین تصمیماتش را که مربوط به آینده چند میلیون نفر بود در مهمانی های شبانه می‌گرفت و در همان جو بد مستی تصویبش می‌کرد.

آنچه مشاهده خواهید کرد تنها یکی از هزاران سندی است که نشان می‌دهد حکومت پهلوی چگونه و در چه شرایطی کشور را اداره می‌کرد: 

 *منصوریان رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 10 اظهار داشت دو مورد سبب برکناری آریانا شد یکی اینکه وقتی به عراق رفته بود با بختیار تماس گرفته است و دیگر اینکه شبی در یک میهمانی که شاهنشاه هم تشریف داشته‌اند او می‌رقصیده و سپس به شاهنشاه نزدیک می‌شود و می‌گوید: اجازه بفرمائید به عراق حمله کنیم. شاهنشاه به او می‌فرمایند حالا برو رقصت را بکن.

منصوریان ادامه داد آ‌ریانا داماد فهیمی (فهیم‌الملک) بود او ستوان یکم بود که دختر سیاه و بد منظر فهیمی را گرفت و زمانی که در دانشکده افسری بود حالت خاصی داشت و به عنوان مسخره هم شاگردی‌های او به او می‌گفتنند: ناپلئون. ـ

نظریه رهبر عملیات ـ تحقیق مستقیم از منصوریان باعث شناسایی منبع مربوطه خواهد شد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار