فردا صبح

همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات بیت المقدس مازندران برگزار می‌شود

همایش تجلیل از مادران، همسران و خانواده شهدای عملیات بیت المقدس استان مازندران فردا صبح با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ - 31May 2014

همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات بیت المقدس مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، "گلی کهنسال" مسئول نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت: همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای عملیات بیت المقدس با حضور مادران و همسران شهدای عملیات بیت المقدس در ساری برگزار میشود.

وی گفت: این همایش با مشارکت و همکاری جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیمای مرکز مازندران، سپاه کربلا، نیروی انتظامی، شهرداری ساری و سازمانهای مردم نهاد برگزار میشود.

کهنسال یادآور شد: همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا یکی از برنامههای این مدیریت در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان در مازندران میباشد.

وی با اشاره به حضور سردار کمیل به عنوان سخنران این همایش گفت: همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای عملیات بیت المقدس با روایتگری و شعرخوانی "مژده پاک سرشت" شاعره خرمشهری همراه خواهد بود.

کهنسال گفت: این همایش روز یکشنبه یازده خردادماه سال جاری از ساعت 9 الی 11 صبح در سالن همایش جهاد کشاورزی استان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و خانوادههای معظم شهدا برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها