کمال تبریزی در نشست سینما روایت:

سازمان مجاهدین بقدری حقیر است که ارزش ساختن فیلم سینمایی ندارد

کارگردان فیلم سینمایی "لیلی با من است" گفت: بهتر است برای شناخت گروهک مجاهدین خلق فیلم مستند ساخته شود.
کد خبر: ۲۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ - 30June 2014

سازمان مجاهدین بقدری حقیر است که ارزش ساختن فیلم سینمایی ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، کمال تبریزی کارگردان مطرح سینمای ایران شب گذشته در ششمین جلسه سینما روایت که با اکران و نقد مستند "فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» در حضور مرتضی پایهشناس کارگردان این مستند و حبیب احمدزاده نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا موضوع سازمان مجاهدین میتواند سوژه سینمایی باشد، گفت: مدت زیادی است که این سوژه مطرح شده است اما سازمان مجاهدین خلق بقدری حقیر است که ارزش ساختن فیلم سینمایی ندارد.

وی با اشاره به لزوم شناخت این گروه برای آگاهی از نوع تفکر و جنایتشان اذعان کرد: بهتر است برای شناخت گروهک مجاهدین خلق فیلم  مستند ساخته شود.

کارگردان فیلم سینمایی لیلی با من است خاطر نشان کرد:  رجوی و سازمان مجاهدین با فعالیتهای که انجام دادهاند منفور هستند و این نفرت از زمان دست دادن صدام با او بیشتر شد.

تبریزی اوج نفرت از صدام را زمانی دانست که برای همکاری به طرف صدام رفت و گفت: وقتی مردم ایران با حمله رژیم بعثی صدام مواجهه شدند مسعود رجوی به دیدار با صدام رفت و دست دوستی به او داد که باعث شد تمام مردم ایران از او متنفر شوند.

وی با تاکید بر اینکه «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» به رئالیسم جادویی وفادار است، گفت: تنها ضعف ساختاری فیلم این است که تصاویر حرفهای مانند تصاویری نیست که مصطفی محمدی شخصا گرفته است.

کارگردان فیلم سینمایی لیلی با من است در پایان گفت: بی طرف بودن فیلم خوب و تاثیرگذار است. نکته دیگر فیلم اشاره به این موضوع است که برخی خطاهای ما غیرقابل جبران هستند مانند خطای مصطفی محمدی در آشنا کردن دخترش سمیه با سازمان مجاهدین خلق. موضوع این فیلم بقدری بکر است که میتوان از ایرادات صرف نظر کرد.

محمد مهدی شیخ صراف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار