من انقلابی‌ام-198/ با حضور امیر سیاری؛

نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش در خرمشهر افتتاح شد/ آغاز سفرهای دریایی راهیان نور

نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سفرهای دریایی راهیان نور از صبح امروز با حضور فرمانده نداجا در خرمشهر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۳۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ - 16March 2017
نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش در خرمشهر افتتاح شد/ آغاز سفرهای دریایی راهیان نوربه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش صبح امروز(پنج‌شنبه) با حضور امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش و سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خرمشهر افتتاح شد.
 
این نمایشگاه که در مساحتی بالغ بر 2 هزار متر مربع و دارای 36 غرفه است تا سیزدهم فرودین ماه سال آینده برپا است.
 
در این نمایشگاه که در پایگاه دریایی خرمشهر برپا شده است، نقش نیروی دریای ارتش در دفاع مقدس و توانمندی‌ها و دستاوردهای این نیرو از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به نمایش گذاشته شده است.
 
همچنین با آغاز به کار این نمایشگاه، سفرهای دریایی راهیان نور نیز آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند پس از بازدید از این نمایشگاه بلیط‌های رایگان این سفرهای دریایی را دریافت کنند.
 
ناخدا حمودی فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر در این رابطه گفته است: سفرهای دریایی راهیان نور از ساعت 8 صبح آغاز و تا بعد از ظهر ادامه دارد و مدت زمان هر سفر نیز حدود یک ساعت است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها