فیلم/ سوابق سرلشکر «موسوی» فرمانده جدید ارتش

چندی پیش با حکم فرمانده معظم کل قوا امیر «سیدعبدالرحیم موسوی» با ارتقا به درجه سرلشکری،‌ به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. در ذیل می‌توانید فیلمی از سوابق سرلشکر موسوی را مشاهده نمایید.
کد خبر: ۲۵۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ - 26August 2017
به گزارش خبرنگار گروه چندرسانه‌ای دفاع پرس، فرمانده معظم کل قوا مورخ سی ام مرداد ماه یعنی کمتر از یک هفته پیش، طی حکمی امیر «سید عبدالرحیم موسوی» را با ارتقای درجه‌ی سرلشکری به عنوان فرمانده جدید کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
 
براساس این گزارش امیر موسوی، پس از سرلشکر شهبازی، سرلشکر سلیمی و سرلشکر صالحی، چهارمین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
 
سرلشکر موسوی که سابقه حضور 96 ماهه در جبهه‌های حق علیه باطل را دارد و در یگان‌های مختلف در جبهه‌های جنوب و غرب کشور در برابر دشمن بعثی و ضد انقلاب حضور داشته است، پیش از این فرماندهی تیپ دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع)، فرماندهی دانشگاه افسری، فرماندهی قرارگاه شمال شرق آجا، معاونت آموزش نیروی زمینی ارتش، معاونت طرح و برنامه نزاجا، جانشینی اداره عملیات و ریاست ستاد مشترک ارتش را در کارنامه خود دارد.
 
وی همچنین از چهارم شهریور سال 1384 تا تیر 1395 جانشینی فرمانده کل ارتش و ریاست مرکز مطالعات راهبردی آجا را برعهده داشت و در تیر ماه 95 در حکمی از سوی فرمانده معظم کل قوا به سمت جانشینی رئیس ستادکل نیروی‌های مسلح منصوب شد.

فیلمی که در ذیل مشاهده می‌کنید، گزیده‌ای از زندگینامه ایشان از دوران ورود به ارتش و گذراندن مراتب سازمانی تا رسیدن به درجه‌ی سرلشکری است.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار