«کارلوس عازار» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

وجه اشتراک با مسلمان‌ها/ تجربه حضور در ایران و مسابقه‌ای تلویزیونی برایم بسیار شیرین بود

هنرمند لبنانی مستند مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» گفت: من هم مثل مسلمانان خدای یگانه را قبول دارم و این وجه اشتراک ما بود همچنین همه ما به عنوان یک انسان، محبت و احترام گذاشتن به دیگران را یک امر اخلاقی می‌دانیم.
کد خبر: ۲۸۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ - 26March 2018

تجربه حضور در ایران و مسابقه‌ای تلویزیونی برایم بسیار شیرین بود/ با مسلمان‌ها وجه اشتراک دارم «کارلوس عازار» هنرمند لبنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با بیان اینکه حضور در مستند مسابقه ایرانی «هفت روز و هفت ساعت» تجربه‌ای متفاوت برای او بوده است اظهار داشت: شرکت در چنین مسابقه‌ای و در کنار هنرمندان ایرانی، تجربه‌ای فراموش نشدنی به شمار می‌رود ضمن اینکه از مهمان‌نوازی ایرانی‌ها هم بسیار تشکر می‌کنم.

وی افزود: از اینکه در این مسابقه شرکت داشتم بسیار خوشحالم چرا که رقابتی بسیار مهیج و در عین حال دوستانه را شاهد بودیم؛ در تهران و دیگر شهرهای ایران تجربه بسیار شیرینی را شاهد بودیم و این برای من تازگی داشت چرا که اولین تجربه من در چنین پروژه‌ای بود.

این هنرمند لبنانی مسیحی بیان کرد: همراهی با بازیگران مسلمان ایرانی و لبنانی در «هفت روز و هفت ساعت» جزو اتفاقات بسیار زیبای این مسابقه بود؛ من هم مثل مسلمانان خدای یگانه را قبول دارم و این وجه اشتراک ما بود همچنین همه ما به عنوان یک انسان، محبت و احترام گذاشتن به دیگران را یک امر اخلاقی می‌دانیم و با در نظر گرفتن این موارد، عقاید مشترکی هم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: من به انسان‌ها با در نظر گرفتن دین‌شان نگاه نمی‌کنم بلکه بر اساس انسانیت و احترام متقابل با آنها روبرو می‌شوم، به این فکر نمی‌کنم که من مسیحی هستم و دیگران مسلمان و در این تجربه بین‌المللی هم تنها به مسابقه‌ای که داشتیم فکر می‌کردم.

وی ادامه داد: در این مسابقه با «علیرام نورایی» یک گروه منسجم داشتیم و مشکل خاصی هم ایجاد نشد، هر دو از نظر جسمانی توانایی تحمل سختی‌های مسابقه را داشتیم البته من مشکل ترس از ارتفاع داشتم و همچنین در کار با راپل که مراحل آن در ایران فیلمبرداری شد مشکلاتی داشتم ولی مطمئن هستم اگر به عقب برگردیم، راحت‌تر می‌توانم آن مراحل را انجام دهم.

عازار خاطرنشان کرد: همه این کارها توسط تیم ما و دیگر تیم‌ها انجام شد و نتیجه این تلاش‌ها، آن چیزی است که مردم روی آنتن خواهند دید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار