سردار کارگر در جمع خبرنگاران:

جریان مقاومت فیلمساز و مخاطب بین‌المللی دارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعداد فیلم‌های ارسال شده به جشنواره رسام نشان می‌دهد که اگر ما کار انجام دهیم، جریان مقاومت فیلمساز و مخاطب بین‌المللی دارد.
کد خبر: ۲۸۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ - 05May 2018

جریان مقاومت فیلمساز و مخاطب بین‌المللی داردبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامگاه جمعه (14 اردیبهشت ماه) در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه مقاومت و دفاع مقدس «رسام» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در شهر خرمشهر، شهر پیروزی، خون و سرافرازی برگزار شد.

وی گفت: جشنواره رسام اولین دوره فیلم کوتاه مقاومت و دفاع مقدس بود و انتخاب خرمشهر برای میزبانی اقدام درستی بود. این جشنواره به مناسبت سوم خرداد طراحی شد اما چون امسال سوم خرداد مصادف ماه با مبارک رمضان بود آیین اختتامیه را زودتر از زمان مقرر برگزار کردیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: این جشنواره سال‌های آینده در سوم خرداد و در خرمشهر برگزار خواهد شد.

سردار کارگر درباره سطح کیفی آثار ارسال شده به این جشنواره گفت: این آثار بعنوان تجربه اول، بسیار خوب و فاخر بودند. از ۹۲ کشور دنیا بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شد که فقط ۷۰۰ اثر متعلق به کشور خودمان بوده است.

وی ادامه داد: آمار و ارقام فیلم‌های ارسال شده به جشنواره رسام نشان‌دهنده میزان استقبال هنرمندان از جریان مقاومت است. این میزان استقبال نشان می‌دهد که اگر ما کار انجام دهیم، جریان مقاومت فیلمساز و مخاطب بین‌المللی دارد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار