عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با دفاع پرس:

خروج از رکود، لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی است

ابراهیم نکو خروج از رکود را لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: برای وارد شدن به اقتصاد مقاومتی، باید اقداماتی در راستای خروج از رکود انجام شود چرا که معتقدیم با عملیاتی کردن خروج کشور از رکود گام اولیه را برای اجرای اقتصاد مقاومتی بر داشته ایم.
کد خبر: ۲۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ - 30September 2014

خروج از رکود، لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی است

ابراهیم نکو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، درابطه با ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: خوشبختانه دولت یازدهم از همان شروع کار، تلاش ها و برنامه های اقتصادی را در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به ارائه لایحه خروج از رکود دولت به مجلس اشاره کرد و افزود: با مطالعه لایحه ای که دولت آن را برای خروج از رکود به مجلس تقدیم کرده است، به این نتیجه می رسیم که دولت برنامه های اقتصادی را در نظر دارد برپایه ابلاغیه مقام معظم رهبری در کشور اجرایی کند و اگر همراهی و تعامل میان دولت و مجلس در زمینه اقتصادی بیشتر از گذشته شود، قطعا می توانیم خود را در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی قرار دهیم.

نکو خطاب به دولت گفت: امیدوارم دولت با اجرای اقتصاد مقاومتی نام نیکی از خود به یادگار بگذارد  و باتوجه به لوایحی که از دولت به مجلس ارائه می شود، شاهد هستیم که دولت قدم هایی را در امر اجرای اقتصاد مقاومتی برداشته است.

وی خروج از رکود را لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: برای وارد شدن به اقتصاد مقاومتی، باید اقداماتی در راستای  خروج از رکود انجام شود چرا که معتقدیم با عملیاتی کردن خروج کشور از رکود  گام اولیه را برای اجرای اقتصاد مقاومتی بر داشته ایم.

نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت بابیان این که هنوز کشورمان به طور کامل از رکود خارج نشده است، خاطرنشان کرد: خارج شدن کشور از رکود زمان بر است، اما باید بگویم که تقریبا با آماری که از سوی وزارت اقتصاد و دارایی ارائه شده است در حال خارج شدن از رکود در کشور هستیم.

وی در خاتمه با تأکید بر این مطلب که اقتصاد مقاومتی تنها برای دوره ای خاص وضع نشده است، گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی نمی توانیم زمان آغاز و پایانی برای آن در نظر بگیریم اما دولت و همه مسئولان اقتصادی کشور باید همه کارها و اقدامات خود را با اقتصاد مقاومتی هماهنگ و در کشور اجرایی کنند.

 

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار