حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مردم از شعارها خسته‌اند/ مسوولان بیشتر تلاش کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات جاری کشور گفت: مسوولان باید با در نظر گرفتن این مهم که مردم از شعارها خسته‌اند، برای بهبود شرایط موجود کار کنند.
کد خبر: ۳۱۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 30October 2018

مردم از شعارها خسته اند/ مسوولان تلاش کنندشهباز حسن‌پور عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات جاری کشور خصوصا در زمینه اقتصادی، تلاش مسوولان برای کاهش دغدغه‌های مردم را غیرمطلوب دانست و اظهار داشت: برخی مسوولان با دادن شعارهای بی‌اساس به مردم، می‌کوشند تا خود را دلسوز مردم القا کنند؛ کاهش نگرانی‌های مردم با وعده‌های بی‌اساس میسر نمی‌شود.

این نماینده خانه ملت در ادامه با بیان اینکه عدم تحقق شعارهای برخی مسوولان در خصوص کاهش مشکلات اقتصادی کشور می‌تواند مردم ناامید و نسبت به اصل نظام و انقلاب بدبین کند، افزود: مردم کلام فاقد عمل مسوولان را نمی‌پذیرند؛ لذا باید برای کم شدن دغدغه‌های مردم تلاش جدی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت، گفت: در این جلسه علاوه بر به نمایش گذاشتن وحدت میان نمایندگان و دولت، بحث‌های مهم و حائز اهمیتی در خصوص ایجاد راهکارهای اساسی برای کاهش مشکلات جاری کشور مطرح شد؛ لذا با تمام این اوصاف تا اقدام و عمل جایگزین شعارها نشود، کاری به پیش نخواهد رفت.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر با توجه به نارضایتی‌های مردم از وضعیت نامناسب معیشتی‌شان، وظایف وزیر اقتصادی کشور را خطیر عنوان کرد و گفت: بهبود شرایط اقتصادی مطالبه مردم است؛ لذا وزیر اقتصاد باید برای ایجاد و افزایش رضایتمندی مردم در این خصوص تمام تلاش خود را به کار گیرد و یقین داشته باشد که مجلس هم حمایت می‌کند.

وی در پایان با تاکید مجدد بر اینکه مردم در انتظار فرا رسیدن روزهای بهتری هستند، گفت: مسوولان باید با در نظر گرفتن این مهم که مردم از شعارها خسته‌اند، برای بهبود شرایط موجود کار کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها