نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صهیونیست‌ها می‌کوشند تا پایگاه‌های اصلی شیعه را بکوبند

حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» با بیان اینکه صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام می‌کوشند تا پایگاه‌های اصلی شیعه را بکوبند، گفت: دشمنان در سلطه‌گری‌های نظامی خود بیش از 70 سال است که فلسطین را اشغال کرده‌اند.
کد خبر: ۳۳۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 03March 2019

صهیونیست ها می کوشند تا پایگاه های اصلی شیعه را بکوبند//اصلاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد‌ فرهنگی مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان و مستکبرین عالم با کل اسلام دشمن‌اند و نسبت به جریان‌هایی که به دین وصل می شوند، با اقدامات کارشناسی خود مواردی را جدا سازی می‌کنند.

وی بیان داشت: یک محقق صهیونیستی در رابطه با شیعه اعتراف می‌کند که «ما نسبت به تسلط بر مسلمین هیچ‌گونه مشکلی نداریم، اما در میان مسلمانان شیعه به مانند یک مرغ بلند پرواز است که دارای یک بال سرخ شهادت، یک بال سبز انتظار و یک محافظ به نام ولایت فقیه است که از تیر رس ما خارج شده و ما از این جهت نگران هستیم».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: صهیونیست ها و دشمنان اسلام می کوشند تا پایگاه های اصلی شیعه را بکوبند و طراحان تبلیغاتی آن به حق و باطل کاری ندارند و تنها به اظهارات خود استناد می کنند.

عبادی با بیان اینکه دشمنان در سلطه گری‌های نظامی خود بیش از 70 سال است که فلسطین را اشغال کرده اند و با کمال پررویی همواره می گویند «سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین»، گفت: فلسطین جزء سرزمین‌های قدیمی است و تاریخ در هیچ زمانی آن را بدون جمعیت ندیده است.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی جریان «هلوکاست» را که دروغی محض بود، مطرح کرد و اگر فردی نسبت به این دروغ تردید کند مجرم شناخته و راهی زندان می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در فرانسه که مهد آزادی بیان است، اگر به پیغمبر اسلام و قرآن اهانت شود می گویند آزادی بیان است، اما هیچ کسی حق ندارد در رابطه با هلوکاست سخن گوید و نسبت به آن تردید کند.

عبادی با بیان اینکه اروپایی ها هنگامی که راهی آمریکا شدند دروغ هایی در جهت کشف این قاره ساختند، یادآور شد: قاره آمریکا دارای مردمی بود که از خود دین و فرهنگ داشتند، اما اروپایی‌ها از 100 میلیون انسان، جمعیتی بالغ بر 80 میلیون را قتل عام کردند و بر روی قبرشان ایالت متحده آمریکا را به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه تقریبا همه ادیان الهی به منجی اعتقاد دارند، گفت: این مسئله‌ای اصیل و ریشه‌ای است که از زمان پیامبر اکرم به آن اشاراتی شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم عاشق وجود حضرت مهدی(عج) هستند، افزود: باید افرادی که وظیفه ارتباط با مردم را بر عهده دارند تغذیه شوند تا بتواند به خوبی مسائل مربوط به مهدویت را در اختیار مردم قرار دهند.

عبادی با بیان اینکه به آینده بسیار امیدواریم، گفت: اگر بخواهیم از انحرافات پیشگیری کنیم باید جامعه را از منابع مطمئن تغذیه کنیم تا دیگر افراد به سمت اسلامی که یهودی‌ها آن را ترسیم می‌کنند، نروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار