سردار جزایری در جمع خبرنگاران:

تمام مناطق عراق آزاد می‌شود/ نیازی به استقرار نیروهای مسلح ایران در مرزهای فلسطین اشغالی نیست

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به امکاناتی که جمهوری اسلامی و مجموعه مقاومت اسلامی در اختیار دارند، چنانچه هر اقدام خطایی توسط صهیونیست‌ها انجام شود، قادر هستیم اقدامات مؤثری را علیه آنان سازماندهی کنیم.
کد خبر: ۳۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ - 04January 2015

تمام مناطق عراق آزاد می‌شود/ نیازی به استقرار نیروهای مسلح ایران در مرزهای فلسطین اشغالی نیست

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید تقوی، در واکنش به ادعاهایی مبنی بر استقرار نیروهای مسلح ایران در مرزهای فلسطین اشغالی به خبرنگاران گفت: برای برخورد با رژیم صهیونیستی نیازی نیست که کار فیزیکی انجام و از نیروهای نظامی در مرزهای فلسطین استفاده شود؛ زیرا با توجه به امکاناتی که جمهوری اسلامی و مجموعه مقاومت اسلامی در اختیار دارند، چنانچه هر اقدام خطایی توسط صهیونیستها انجام شود، قادر هستیم اقدامات مؤثری را علیه آنان سازماندهی کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر آزادسازی مناطقی از عراق که تحت تصرف داعش قرار دارند، تصریح کرد: بدون تردید همه مناطق اشغالی این کشور آزاد خواهد شد، که این امر ابتدا مبتنی بر تفضلات الهی است و سپس بستگی به حضور مردم، دولت عراق و بسیجیان این کشور دارد، که همگی تصمیم گرفتهاند کشورشان را از دست غاصبان نجات دهند، و حتما این اتفاق محقق میشود.

سردار جزایری همچنین در ارزیابی خود از رزمایش محمد رسولالله(ص) ارتش اظهار داشت: خوشبختانه سناریوهایی که در رزمایش در نظر گرفته شده بود با قوت به انجام رسید و این رزمایش نتایج بسیار خوبی را در پی داشت.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امیدواریم اینگونه رزمایشها هرچه بیشتر بر اقتدار و دوام نظام ما بیافزاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار