پیام سرلشکر جعفری به مناسبت شهادت سردار حمید تقوی

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به مناسبت شهادت سردار حمید تقوی گفت: سردار تقوی پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود و در میدان‌های سخت پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه‌ای نیاسود.
کد خبر: ۳۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ - 29December 2014

پیام سرلشکر جعفری به مناسبت شهادت سردار حمید تقوی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدافعین عتبات عالیات پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

«شهادت مرگ انسانهای زیرک و هوشیار است؛ چرا که در مرگ طبیعی و عادی، انسان متاع جان خود را گم میکند.» مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)

خانواده معظم شهید سرافراز سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی سلام علیکم بما صبرتم

درود و تحیت خداوند بر شهید سردار حمید تقوی که در میدانهای سخت پاسداری از انقلاب اسلامی لحظهای نیاسود. همو که پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود و همواره دل در گرو عشق امام و مقتدایش، خمینی کبیر(ره) داشت. مجاهد سلحشوری که تا آخرین نفس در صیانت از ارزشهای والای اسلامی و تبعیت خالصانه از مقام معظم رهبری، حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای (مدظله العالی) درنگ ننموده تا سرانجام با قامتی استوار و قلبی سرشار از عشق و ارادت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به درجهٔ رفیع شهادت نائل گردید.

اینجانب شهادت آن پاسدار وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده معزز شهید، بستگان، همرزمان آن شهید و مردم شریف عراق تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

حضرت حق روح پر فتوح آن شهید عزیز را با مولا و مقتدایش حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) سلحشور و به خانواده محترم صبر و شکیبایی تؤام با عزت، سعادت و پاداش صابرین عنایت فرماید. انشاءالله

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما
پربیننده ها