مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:

برای دفاع از حرم‌ اهل‌بیت (ع) با تمام وجود آماده‌ایم

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) با تمام وجود آماده‌ایم، گفت: ما تا پای جان برای دفاع از دین، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع از خط ولایت فقیه محکم ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۳۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ - 06January 2015

برای دفاع از حرم‌ اهل‌بیت (ع) با تمام وجود آماده‌ایم

به گزارش خبرنگار حماسه وجهاد دفاع پرس، حجتالاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت سردار شهید تقوی در سخنانی گفت: سردار تقوی در دوران جنگ 8 ساله دفاع مقدس به درون عراق میرود؛ جایی که نیروهای بعثی و صدامیان قرار دارند.

وی افزود: سردار تقوی تا کربلا هم پیش میرفت و کسی که همراه شهید تقوی و از نیروهای عراقی بود، میگوید ذرهای ترس در وجود او ندیدم که علت آن تقوای شهید تقوی بوده است.

حجتالاسلام شیرازی در ادامه تاکید کرد: این روحیه شجاعت و شهادتطلبی تا آخر در وجود ایشان قرار داشت. امروز همه شهدای حرم و یاران وی در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی، داعش و دشمنان برای رضای خدا شمشیر به دست میگیرند.

وی تصریح کرد: یک عده میگویند اگر در کنار آمریکا نایستیم، انقلاب شکست میخورد. آنها هر چقدر هم بخواهند دل انسانهای مومن را خالی کنند و بگویند آمریکا، صهیونیستها و داعش کجا و ما کجا، ذرهای تردید در دل رزمندگان ایجاد نمیشود.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ما تابع ولایت و رهبری هستیم، افزود: ما تا پای جان برای دفاع از دین، ارزشها و آرمانهای انقلاب و دفاع از خط ولایت فقیه محکم ایستادهایم.

حجتالاسلام شیرازی در ادامه اظهار داشت: ما برای دفاع از حرم اهلبیت(ع) با تمام وجود وارد میشویم. در جریان شهادت شهید تقوی، تیری به پهلوی او اصابت کرد و چند ساعتی او با درد همراه شد و سپس به شهادت رسید.

وی در پایان گفت: شهید تقوی رفت تا بگوید که اگر پدر و برادرم شهید شدند هنوز هم تکلیف بر روی دوش من هست و باید از حرم عسکریین دفاع کنم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار