در پی شهادت سردار حمید تقوی؛

پیام تسلیت نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

تداوم راه شهیدان مسئولیت بزرگ الهی است که در پاسداری از اسلام و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و حفظ نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایت‌فقیه و پیروی از رهبری عزیز و تداوم مبارزه با استکبار جهانی و مزدورانش تبلور دارد.
کد خبر: ۳۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ - 28December 2014

پیام تسلیت نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش دفاع پرس، در پی شهادت سردار حمید تقوی، آیت الله شیخ عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی با عرض تسلیت به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده شهید تقوی، تداوم راه شهدا را مسئولیت بزرگ الهی دانست. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

سردار رشید اسلام یادگار دلیرمرد دفاع مقدس، مجاهد نستوه میدان مبارزه با آمریکا وصهیونیست بین الملل حاج حمید تقوی به مزد بزرگ وفوز عظیم شهادت نائل و به پدر، برادر و یاران شهیدش پیوست. ایمان، تقوی،صداقت، اخلاص، فداکاری، ولایتمداری، جوانمردی وسلحشوری ویژگیهای بارز این شهید سعید است.

تداوم راه شهیدان مسئولیت بزرگ الهی است که در پاسداری از اسلام و مکتب اهل بیت علیهمالسلام و حفظ نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایتفقیه و پیروی از رهبری عزیز و تداوم مبارزه با استکبار جهانی و مزدورانش تبلور دارد.

خوزستان در این امتحان الهی درمصاف با امویان زمان سرافراز است و همچنان فرزندان برومندش با رشادت در میدان رزم حاضرند و گلهای پرپرش از سفر کربلا میآیند و ندای لبیک یا حسین را با خون خود سر میدهند.

شهادت این شهید والامقام وسرباز بقیةالله الاعظم رابه مولایمان آقا امام زمان عجل الله فرجه، نائب برحقش رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم قهرمان خوزستان، همرزمان، بستگان وخانوادهاش تبریک و تسلیت عرض مینمایم و از خداوند متعال مسالت مینمایم صبر جمیل و اجر جزیل به ایشان عطا نماید و به این شهید عزیزعلو درجات و رضوان و رحمت واسعة و صلوات و غفران الهی و حشر با اولیای اطهر محمد وآل محمد کرامت بخشد. بمنه وکرمه انه سمیع مجیب.

الاقل- عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ٧/١٠/١٣٩٣

قابل ذکر است که سردار حمید تقوی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس بود که عصر روز گذشته توسط تکتیراندازهای گروه تروریستی داعش در منطقه « بلد » سامرا به شهادت رسید.

این شهید والامقام از اهالی روستای ابودبیس اهواز است که پدر و برادرش از شهدای دفاع مقدس به ترتیب در عملیات خیبر و والفجر 8 به شهادت رسیدهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار