سردار کارگر در پیامی از حاج صادق آهنگران تقدیر کرد

پیام تقدیر سردار بهمن کارگر در پاسداشت حاج صادق آهنگران

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به حاج صادق آهنگران از تلاش‌های وی تقدیر کرد و آورده است: تلاش‌های شایسته و مخلصانه شما برادر عزیز در حماسه سرایی رشادت‌ها، حماسه آفرینی‌ها و ایثارگری‌ها و ترغیب و تشویق رزمندگان اسلام که تبلور امر متعهدانه و رسالت تبلیغی دفاع مقدس بوده است را صمیمانه ارج می‌نهم.
کد خبر: ۳۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶ - 10January 2015

پیام تقدیر سردار بهمن کارگر در پاسداشت حاج صادق آهنگران

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دکتر "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پیامی پیش از آیین اختتامیه جشنواره عمار از حاج "صادق آهنگران" مداح  اهل بیت(ع) تقدیر کرد.

متن پیام تقدیر سردار کارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنهای عزیز (مد ظله العالی)
پایداری فرهنگی و نبرد فرهنگی مشکل تر از حضور در جبهه

برادر ارجمند جناب حاج صادق آهنگران
خادم الحسین و ذاکر اهل بیت علیهم السلام
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (صل الله علیه و آله و سلم)
با احترام، مقطع نورانی 8 سال دفاع مقدس دورهای درخشان و بی نظیر در تاریخ شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و گنجینهای گرانسگ از حماسهها، رشادتها، فداکاریها، ازخود گذشتگیها و مجموعهای گرانبها از ارزشهای والای انسانی و الهی است که حفظ و ماندگاری آن میتواند، منبع فیضی برای بهرهمندی همه نسلها در همه عصرها باشد.

سوابق ارزشمند و مجاهدتهای شما در عصر تبلیغ در دوران دفاع مقدس به عنوان سردار جبهه فرهنگی، پیشکسوت هشت سال حماسه و ایثار همراه با نوای گرم و حماسی شور و شعور حسینی برای همیشه در ذهن و یاد مردم شریف و عزیز ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

تلاشهای شایسته و مخلصانه شما برادر عزیز در حماسه سرایی رشادتها، حماسه آفرینیها و ایثارگریها و ترغیب و تشویق رزمندگان اسلام که تبلور امر متعهدانه و رسالت تبلیغی دفاع مقدس بوده است را صمیمانه ارج مینهم.

امید است تحت عنایات خواسته حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار مقام منیع ولایت حضرت امام خامنهای عزیز(مد ظله العالی) همواره به عنوان سرباز جبهه فرهنگی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و منصور باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار