گزارش دفاع پرس از حاشیه‌های مراسم یادبود "سردار سامرا"

هدیه‌ای از حرم حضرت عباس(ع) برای خانواده شهید تقوی/ تجلیل استاندار سابق بابِل از حماسه‌های "سردار سامرا"

استاندار سابق بابِل به پاس قدردانی و ابراز ارادت به خانواده سردار سامرا، پرچم سرخ رنگ حرم حضرت عباس(ع) را به همراه آورده بود تا به‌عنوان هدیه تقدیم خانواده شهید تقوی کند.
کد خبر: ۳۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶ - 04January 2015

هدیه‌ای از حرم حضرت عباس(ع) برای خانواده شهید تقوی/ تجلیل استاندار سابق بابِل از حماسه‌های

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم یادبود سردار شهید حاج سید حمید تقوی بعد از ظهر امروز، در حالی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شهرک شهید بروجردی برگزار شد، که این مسجد مملو از دوستان و همرزمان آن شهید و عاشقان شهادت بود.

از همرزمان و رفقای "سردار سامرا" گرفته تا همه کسانی که آرزومند نبرد با تروریستهای تکفیری، این سرسپردگان صهیونیسم هستند، همه و همه در این مراسم حضور به هم رسانده بودند.

در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی از کلامالله مجید، پیام سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه خطاب به خانواده سردار شهید تقوی قرائت شد.

در قسمتی از مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید بروجردی نمایشگاه کوچکی از تصاویر شهید تقوی و سایر شهدای این منطقه، به شکل هنرمندانهای برپا شده بود تا یادمانی باشد هر چند کوچک برای نمایش کارهای بزرگ آن سردار.

استاندار سابق بابِل و نماینده فعلی پارلمان عراق نیز خود را به این مراسم رسانده بود.

محمود علی مسعودی به همراه مترجمی که او هم اصالتی عراقی داشت دقایقی پشت تریبون قرار گرفت و از رشادتهای سردار شهید تقوی گفت.

مسعودی با اشاره به خلوص و مجاهدتهای "سردار سامرا" گفت: تا زمانی که سردار تقوی به شهادت نرسیده بود بسیاری از اعضای پارلمان عراق نمیدانستند که وی چه حماسههایی را در دفاع از حریم اهل بیت(ع) درعراق به منصه ظهور رسانده است.

پرچمی که به خانواده شهید تقوی رسید

استاندار سابق بابِل به پاس قدردانی و ابراز ارادت به خانواده سردار سامرا، پرچم سرخ رنگ حرم حضرت عباس(ع) را به همراه آورده بود تا بهعنوان هدیه تقدیم خانواده شهید تقوی کند. هدیهای که مفهوم تمام مجاهدتهای «سردارِ سامرا» بود.

پذیرایی و اجرای تمام بخشهای این مراسم به عهده اعضا و خادمین سالخورده این مسجد قرار داشت. خادمینی که با وجود سن و سال بالایشان تمام همّ و غمّ خود را در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم یادبود شهید تقوی گذاشته بودند تا این مسجد میزبان خوبی برای دوستداران "سردار سامرا" باشد.

در پایان این مراسم، پخش نماهنگی از صحنههای مجاهدت سردار تقوی، حاضران در مسجد امام حسن مجتبی(ع) را دقایقی در فضای جبهههای جنگ قرار داد.

یاد «سردار سامرا» شهید حاج سید حمید تقوی همیشه در خاطرهها جاری است...

انتهای پیام/ م.س

نظر شما
پربیننده ها