امروز در چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب صورت می‌گیرد

حضور رحیم‌ پور ازغدی و عوامل تولید "ماهی سیاه کوچولو" در محفل سینما انقلاب

رحیم پور ازغدی و عوامل تولید ماهی سیاه کوچولو امشب در محفل سینما انقلاب حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۴۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹ - 08February 2015

حضور رحیم‌ پور ازغدی و عوامل تولید

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، "ابوالفضل باقری" دبیر اجرایی هم اندیشی سینما انقلاب ضمن اعلام برنامههای روز چهارم سینما انقلاب گفت: "شرفناز" به کارگردانی حسن نجفی اولین فیلم امروز است که ساعت ۱۴ به نمایش در میآید، سپس از حدود ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه که نمایش فیلم پایان مییابد، به مدت یک ساعت محافل تخصصی نقد و بررسی این فیلم با حضور اساتید حوزههای مختلف علوم انسانی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی با عنوان "تحول در علوم انسانی مقدم بر تحول در سینما" برگزار خواهد شد، که تا زمان اذان مغرب به طول میانجامد.

دبیر اجرایی چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب گفت: پس از نماز مغرب حوالی ساعت ۱۸ و سی دقیقه فیلم ماهی سیاه کوچولو به عنوان دومین فیلم امروز به نمایش در خواهد آمد.

باقری بیان کرد: پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور عوامل تولید فیلم ماهی سیاه کوچولو و کارشناسان حوزههای مختلف ادبیات و علوم انسانی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: از روز گذشته به این سو به سبب کمبود فضای سالن فقط امکان پذیرایی از عزیزانی که قبلا ثبت نام کرده و کارت شرکت در برنامهها یا بلیط یک روزه را دریافت کرده بودند، داریم و شرایط پذیرایی از سایر علاقه مندان فراهم نیست.  

لازم به یادآوری است ورود به برنامههای سینما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنری برگزار میشوند، نیاز به تحویل بلیطهای از قبل تهیه شده و عضویت در حلقههای تخصصی مجموعه دارد، لذا امکان حضور بدون هماهنگی قبلی در برنامهها وجود ندارد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جنبش رسانه انقلاب به آدرس www.cinemaenghelab.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها