کوچه بی نام، عصر یخبندان و بدون مرز امروز در محفل سینما انقلاب

امروز فیلم های کوچه بی نام، عصر یخبندان و بدون مرز در محفل سینما انقلاب به نمایش در خواهند آمد.
کد خبر: ۴۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ - 13February 2015

کوچه بی نام، عصر یخبندان و بدون مرز امروز در محفل سینما انقلاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "ابولفضل باقری" دبیر اجرایی هم اندیشی با بیان برنامه های روز نهم اعلام کرد: امروز اولین فیلم با عنوان کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی ساعت ۱۴ به نمایش در می آید و سپس به مدت ۴۵ دقیقه حلقه های نقد و بررسی آن از منظر علوم انسانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: سپس ساعت ۱۶و سی دقیقه با حضور استاد محمد مهدی رسولی و دکتر مجید آقایی دو تن از صاحب نظران عرصه ادبیات نشست روایت در داستان و فیلم نامه برگزار خواهد شد و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

باقری ضمن اعلام دومین فیلم امروز گفت: اثر سینمایی عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی ساعت ۱۸ و سی دقیقه به نمایش در می آید و پس از اتمام فیلم دومین سری حلقه های تخصصی امروز با هدف نقد و بررسی این فیلم تشکیل خواهد شد.

دبیر اجرایی هم اندیشی افزود: سومین فیلم نهمین روز هم اندیشی فیلم بدون مرز به کارگردانی امیر حسین عسگری می باشد که از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۳ به نمایش در خواهد آمد.

لازم به یادآوری است ورود به برنامه های سینما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شوند، نیاز به تحویل بلیط های از قبل تهیه شده و عضویت در حلقه های تخصصی مجموعه دارد، لذا امکان حضور بدون هماهنگی قبلی در برنامه ها وجود ندارد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جنبش رسانه انقلاب به آدرس www.cinemaenghelab.irنسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها