سردار سرتیپ بسیجی دکتر کارگر:

دفاع مقدس بهترین الگوها را در اختیار ما قرار داده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: همه کارهایی که تاکنون در حوزه دفاع مقدس صورت گرفته پنج درصد بیشتر نیست و هنوز روی نود و پنج درصد از مسائل جنگ کار نشده است.
کد خبر: ۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴ - 03October 2013

دفاع مقدس بهترین الگوها را در اختیار ما قرار داده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ نامه اسارت و آزادگان که در تالار وحدت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که مسعود ده نمکی و همکارانش برای تالیف کتاب فوق انجام داده اند، اظهار داشت: دفاع مقدس دارای ظرفیت بسیار بالایی  است که ما می توانیم تا سالیان سال از وجود با برکت آن استفاده کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس و ارزشهای آن ضامن بقای جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب است.

سردار کارگر با اشاره به حجم اتفاقات و رویدادهای که در هشت سال دفاع مقدس افتاده و گستردگی بسیار زیاد آن، ادامه داد: می توان گفت همه کارهایی که تاکنون در این حوزه صورت گرفته پنج درصد بیشتر نیست و هنوز روی نود و پنج درصد از مسائل جنگ کار نشده است.

وی ضمن بیان ویژگی های سبک زندگی دفاع مقدس، تصریح کرد: در حال حاضر بحث هایی مثل سبک زندگی درست و همین طور اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح می شود که ما بهترین الگوها را در این حوزه ها در هشت سال دفاع مقدس داریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار