حجت السلام ابوترابی فرد:

آزادگان به الماس های درخشانی تبدیل شدند/

فرماندهی زیبا و سلحشورانه امام راحل یکی از نقاط بسیار برجسته و زیبای هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵ - 03October 2013

آزادگان به الماس های درخشانی تبدیل شدند/

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت السلام محمد حسن ابوترابی فرد در مراسم رونمایی از کتاب "فرهنگ نامه اسارت و آزادگان" که در تالار وحدت برگزارشد ضمن تقدیر و تشکر از تمام کسانی که برای این کتاب زحمت کشیدند، گفت: بلندترین فراز تاریخ ما از انقلاب تا ظهورامام زمان (ع) تاریخ دفاع مقدس است و تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی از این کار بزرگ سرچشمه می گیرد.

وی افزود: دفاع مقدس مظهر زیبایی انقلاب است، نماد اعتقاد راسخ زنان و مردانی است که برای اسلام و ایران جان بازی کردند. دفاع مقدس سرچشمه همه اعمال و رفتار زیبا است از هر زاویه ای که به دفاع مقدس نگاه می کنیم زیبایی و طراوت می بینیم.

 وی تصریح کرد: فرماندهی زیبا و سلحشورانه امام راحل یکی از نقاط بسیار برجسته و زیبای هشت سال دفاع مقدس است. رفتار امام راحل خدایی بود و خداوند بر روح بزرگ امام راحل حکومت می کرد. فرماندهی او بر نیروها، فرماندهی اسلام و خداوند و خوبیها بود.

حجت السلام ابوترابی اذعان کرد: خلف و جانشین صالح امام راحل نیز در همین مسیر حسنه ای که امام راحل آغازگر آن بودند گام برداشته و با اقتدار انقلاب را به پیش بردند .

وی ادامه داد: تمام دفاع مقدس زیبایی است و هر روز آن دارای ارزشهای ویژه و زیبایی های تکرار نشدنی است اما اسارت برگ زرینی است از همه آن زیبایی ها. آزادگان ما با توکل به خداوند و اندیشه بالا و روحیه بسیار خوب توانسته بودند که مامورین و محافظین عراقی رابه اسارت خود در آوردند.

وی افزود: در اردوگاه عراقی ها اسیر ایرانی ها بودند نه ایرانی ها اسیر عراقی ها. صلیب سرخ به برادر من گفته بود که شما در این اردوگاه یک جمهوری اسلامی بدون پرچم را تشکیل داده اید. آزادگان هشت سال دفاع مقدس با تحمل سختی ها به الماس های درخشانی تبدیل شدند.

حجت السلام ابوترابی فرد تاکید کرد: اوج همدلی و پیوستگی رزمندگان ما در اسارت بود. آزادگان ما با دشمنان خود و حتی کسانی که جاسوسی آنها را می کردند رفتار خوبی داشتند.آزادگان به فرار فکر نمی کردند و این مساله در تاریخ سیاسی ملل سابقه ندارد.

نظر شما
پربیننده ها