نهمین رزمایش پیامبر اعظم- 19

سردار فدوی: بزرگ‌ترین رژه شناوری جهان در رزمایش پیامبر اعظم اجرا شد/استفاده از ماکت ناو هواپیمابر در رزمایش‌های آینده سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در نهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) شاهد بزرگ‌ترین رژه شناوری در سطح جهان بودیم.
کد خبر: ۴۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳ - 25February 2015

سردار فدوی: بزرگ‌ترین رژه شناوری جهان در رزمایش پیامبر اعظم اجرا شد/استفاده از ماکت ناو هواپیمابر در رزمایش‌های آینده سپاه

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با «رزمایش پیامبر اعظم(ص)9» گفت: امروز با عنایت خدا، این رزمایش توسط نیروهای دریایی، زمینی، هوافضا و نیروهای بسیج در تنگه هرمز آغاز شد.

وی افزود: ویژگی این رزمایش ارائه توانمندیهای نو و متفاوت بود که مورد توجه مردم، رسانهها و دشمنان قرار گرفت.

سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه توانمندیهای نیروهای پنجگانه سپاه ازجمله توانمندیهای شناور، موشکهای ساحل به دریا، پهپادها، ویژه و تکاور در عرصههای مختلف به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: امروز همچنین در نهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) شاهد بزرگترین رژه شناوری در سطح جهان بودیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در اولین روز از برگزاری رزمایش پیامبراعظم(ص) خاطرنشان کرد: در این روز شناورهای موشکانداز، راکتانداز، بالگردهای موشکانداز، و موشکهای ساحل به دریا از دو نوع کروز و بالستیک مورد آزمایش قرار گرفت.

وی ادامه داد: به لطف زحماتی که در طولانیمدت انجام شد، این نمایش نتیجه رزمایشهایی بود که در گذشته برگزار شده بود، و متضمن قطعی این قضیه است که میتوان در هر زمان و مکان و در هر نقطهای استراتژی ویژهای را در تنگه هرمز علیه دشمنان به کارگرفت.

سردار فدوی بیان داشت: هدف تاکتیکی امروز ما ماکت ناو هواپیمابر بود که تقریبا با ناو هواپیمابر برابری می کرد و بر روی آن سلاحها و سیستمهایی کار گذاشته شده بود؛ انشاءالله در رزمایشهای مشابه روی این هدف و هدفهای مشابه عملیاتهایی را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها