نهمین رزمایش پیامبر اعظم- 35

سردار شیرازی: رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 هراس قدرت‌های مستکبر فرامنطقه‌ای برابر عظمت ملت ایران را نمایان کرد

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیامی خطاب به فرماندهان و رزمندگان شرکت‌کننده در رزمایش پیامبر اعظم (ص)9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرد.
کد خبر: ۴۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 26February 2015

سردار شیرازی: رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 هراس قدرت‌های مستکبر فرامنطقه‌ای برابر عظمت ملت ایران را نمایان کرد

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش سپاه، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) پیامی خطاب به فرماندهان و رزمندگان شرکتکننده در رزمایش پیامبر اعظم (ص)9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمالله الرحمن الرحیم

بی تردید برگزاری نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) که با حضور قدرتمندانه و با صلابت بخشی از توان نیروهای دریایی، زمینی و هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، عرصهای سترگ و ماندگار برای نمایش اقتدار و امنیت پایدار در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی و برجسته سازی اراده و ظرفیتهای سرشار ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر و دلاور جمهوری اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، صیانت ار ازرشها و آرمانهای انقلاب و رویارویی با تهدیدات و تعرضات بیگانگان به شمار میرود.

این رزمایش اقتدارآمیز با ابعاد الهامبخش و معنادار خود، استیصال، ناتوانی و هراس قدرتهای مستکبر و خیرهسر فرامنطقهای برابر عظمت بیانتهای ملت نستوه و مقاوم ایران را نمایان و توانمندیهای ملی برای مقابله با توطئهها و نقشههای شوم دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) و بدخواهان نظام مقدس اسلامی را آشکارتر از همیشه در معرض حقطلبان عالم قرار داد.

اینجانب ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا امام خامنهای عزیز (مدظلهالعالی) و عرض خدا قوت به فرماندهان و رزمندگان مومن، انقلابی و بیادعای شرکتکننده در این رزمایش بزرگ و افتخارآمیز، همت بلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ارج مینهم و موفقیت بیش از پیش آنان در تقویت قدرت دفاعی و بازدارنده کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت میجویم.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

سرتیپ بسیجی محمد شیرازی

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها