نهمین رزمایش پیامبر اعظم- 21

سردار سلامی: توانمندی‌های غیر آشکاری داریم که تنها در صحنه عمل به میدان می‌آوریم

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران پویا و متحول شونده است گفت: در رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 با بخشی از کمیت و کیفیت توان دفاعی سپاه مواجه شدیم و اگر روزی تقدیر براین باشد که عملیات واقعی اتفاق بیافتد حجم و کیفیت آنها به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۴۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲ - 25February 2015

سردار سلامی: توانمندی‌های غیر آشکاری داریم که تنها در صحنه عمل به میدان می‌آوریم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز در حاشیه برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 سپاه که در تنگه هرمز و منطقه خلیج فارس برگزار شد، با اشاره به تنوع محصولات و قابلیت های تجهیزات دفاعی سپاه گفت: بسیاری از توانمندیهای سپاه محدودیتی در برد نداشته و متناسب با توان دشمن قادر به انجام ماموریت هستند.

وی افزود: موشکهای ساحل به دریا، دریا به دریا، مینهای دریایی و توانمندیهای هوا دریای سپاه محدودیتی در شعاع عملیاتی ندارند، و با این وجود بهکارگیری تجهیزاتی مانند «لیزر» با برد محدود هیچ تاثیر منفی در توان نیروی دریایی سپاه نمیگذارد.

سردار سلامی با بیان اینکه توان دفاعی ما پویا و متحول شونده است، گفت: ما هیچگاه در سطح توانمندیهای موجود متوقف نمیشویم، همانطور که بخشهایی از این توانمندی که امروز در صحنه رزمایش عملیاتی شد در گذشته وجود نداشت و به مجاهدت و تلاش فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: ما همه نقاط قوت، قابلیت های فناوری، تکنولوژیک و توانمندیهای تاکتیکی و تکنیکی دشمن را شناسایی کرده و توان خود را بر اساس توانمندی آنها شکل دادهایم.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: امروز بخشی از توان نیروی دریایی سپاه که قابل آشکار شدن و انتشار بود به نمایش درآمد؛ ما توانمندیهایی در اختیار داریم که تا صحنه عمل پوشیده و غیر آشکار است و تنها در صحنه عمل آنها را به میدان میآوریم.

وی اظهار داشت: در رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 با بخشی از کمیتها و کیفیت توان دفاعی سپاه مواجه شدیم و اگر روزی تقدیر بر این باشد که عملیات واقعی اتفاق بیافتد حجم و کیفیت آنها به نمایش در میآید.

سردار سلامی تصریح کرد: آنچه امروز دیده شد حکایت از انبوهی پایان ناپذیر و قابلیتهای فناوری بالایی داشت که قابل انتقال به افکار عمومی بود.

وی اظهار داشت: در رزمایش پیامبر اعظم (ص)9 ترکیب اراده و قدرت به نمایش درآمد که این موضوع پایه و اساس استراتژی ما است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه ما اراده کردهایم در هر میدانی موفقیت را برای ملت ایران و مردم مسلمان منطقه به ارمغان آوریم، تاکید کرد: ما تا آخر پای آرمانها و اهداف متعالی انقلاب ایستادهایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار