ارشد نظامی آجا در استان‌های کرمانشاه و ایلام تأکید کرد

افزایش توانمندی‌‌‌های ارتش برای مقابله با تهدیدات

ارشد نظامی ارتش در استان‌های کرمانشاه و ایلام گفت: جنگ هنوز تمام نشده و تهدیدات همچنان ادامه دارد؛ لذا باید همیشه آماده و چابک برای مقابله با دشمن توانمندی‌های خود را افزایش دهیم.
کد خبر: ۴۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ - 11March 2015

افزایش توانمندی‌‌‌های ارتش برای مقابله با تهدیدات

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی، ارشد نظامی آجا در استانهای کرمانشاه و ایلام صبح امروز در نشست خبری با کاروان رسانهای راهیان نور که در ستاد فرماندهی این نیرو انجام شد، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطح جامعه اظهار داشت: کار شما در حوزه تبلیغ و رساندن اطلاعات صحیح به هموطنان رسالتی بزرگ، و از تیری که سرباز شلیک میکند موثرتر و راهبردیتر است.
 
وی در ادامه گفت: ما اعتقاد داریم که جنگ هنوز تمام نشده و تهدیدات همچنان ادامه دارد؛ لذا باید همیشه آماده و چابک برای مقابله با دشمن توانمندیهای خود را افزایش دهیم.
 
امیر کاظمی با اشاره به اهمیت منطقه غرب کشور تصریح کرد: جنگ تحمیلی از این منطقه آغاز شد و خاتمه آن نیز در همین منطقه به وقوع پیوست، که این بیانگر اهمیت این منطقه بوده و نشان میدهد غرب حرف اول و آخر را در دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات میزند.
 
وی با اشاره به ایثارگریها و از خودگذشتگیهای مردم منطقه غرب کشور در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: انصافاً مردم این منطقه، مردم مظلوم و شجاعی هستند که همواره در دوران سختی عزم راسخ خود را برای حفظ و حراست از مرزهای کشور به منصه ظهور رساندند.
 
ارشد نظامی آجا در استانهای کرمانشاه و ایلام افزود: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه همانطور که در دوران دفاع مقدس دیدیم، اجرای عملیات در این مناطق به جهت وجود ارتفاعات، از سختیهای خاصی برخوردار است.
 
وی در خصوص ترویج مؤثر فرهنگ جبهه و جهاد در راهیان نور اظهار کرد: سعی کردیم برای انتقال بهتر این فرهنگ از راویانی استفاده کنیم که خود در صحنه جنگ بوده، و آن را از نزدیک لمس کردهاند.
 
امیر کاظمی در ادامه به فعالیتهای فرهنگی این مجموعه اشاره کرد و افزود: با بهکارگیری تمام ظرفیتها و همکاریهایی که با سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس داشتیم، تلاش کردیم شجاعتها، ایثارگریها و از خودگذشتگیهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس را به بهترین نحو و با بهکارگیری مکانیزمهای مختلف به اجرا در آوریم.
 
وی افزود: در سال گذشته ۸۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند که غالب آنها جوانان نسل سومی بودند، و ما سعی کردیم حقایق آن دوران را به دور از انحرافات و تحریف به جوانان انتقال دهیم.
 
ارشد نظامی آجا در استانهای کرمانشاه و ایلام در ادامه، عملیات میمک که در ۲۶ دی ماه ۱۳۵۹ اجرا شده بود را از مهمترین و موثرترین عملیاتهای دفاع مقدس ذکر کرد و در این رابطه گفت: این عملیات سرآغاز سلسله عملیاتهای موفقیتآمیز دفاع مقدس شد که تیپ یک لشکر ۸۱ مسئولیت عملیات را تحت پشتیبانی نیروهای توپخانه، هوانیروز و ژاندارمری به عهده داشت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار