بازدید کاروان رسانه‌ای راهیان نور ارتش از پایگاه یکم رزمی هوانیروز

اعضای کاروان رسانه‌ای راهیان نور ارتش از پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه بازدید کردند.
کد خبر: ۴۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ - 13March 2015

بازدید کاروان رسانه‌ای راهیان نور ارتش از پایگاه یکم رزمی هوانیروز

به گزارش خبرنگار دفاع پرس اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور،  کاروان رسانهای راهیان نور نزاجا در سومین روز از سفر معنوی راهیان نور به مناطق غربی کشور، از قسمتهای مختلف پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه که به پایگاه «شهید کشوری» معروف است، بازدید کردند.

امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز در جریان این بازدید به اصحاب رسانه گفت: یکی از افتخارات این پایگاه میزبانی از شهیدان بزرگی چون شیرودی، کشوری، چاغروند، و شمشادیان است.

وی افزود: این پایگاه در دوران دفاع مقدس بهعنوان پیشانی عملیاتهای آفندی و پدافندی مطرح بوده، و 83 نفر از بهترین خلبانان خود را در دوران دفاع مقدس و در جریان درگیریهای منطقهای تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هیچ عملیاتی را بدون حضور بالگردهای هوانیروز نمیتوان یافت، گفت: هوانیروز در دوران دفاع مقدس با تمام وجود در خدمت پشتیبانی از نیروهای مسلح بوده، و مردم از نزدیک خدمات آنان را احساس کردند.

امیر قربانی در پاسخ به سؤال دفاع پرس درخصوص تجهیزات این پایگاه گفت: این پایگاه از بالگردهای مختلفی به منظور اجرای مأموریتهای خود استفاده میکند.

وی سطح آمادگی رزمی نیروهای پایگاه یکم هوانیروز را نزدیک به 100 درصد عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها