جانشین ارشد نظامی ارتش در غرب کشور در پاسخ به دفاع پرس خبر داد

دستگیری ۲۵۰۰ نفر از اتباع بیگانه در مرزهای غربی تاکنون/ رصد مداوم تحرکات مرزی توسط اطلاعات ارتش

جانشین ارشد نظامی ارتش در استان‌های غرب کشور با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی ما همواره در حال رصد تحرکات مناطق مرزی هستند، از شناسایی و دستگیری ۲۵۰۰ نفر از اتباع بیگانه و مترددین غیرمجاز در غرب کشور تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ - 11March 2015

دستگیری ۲۵۰۰ نفر از اتباع بیگانه در مرزهای غربی تاکنون/ رصد مداوم تحرکات مرزی توسط اطلاعات ارتش

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم حاجیلو، جانشین ارشد نظامی آجا در استانهای کرمانشاه و ایلام و کردستان در نشست خبری کاروان رسانهای راهیان نور با اشاره به لزوم برقرار امنیت در مرزهای غرب کشور اظهار داشت: بحمدالله امروز شرایط مرزهای کشور به لحاظ امنیتی مساعد است.
 
وی با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی ما همواره در حال رصد تحرکات مناطق مرزی هستند، افزود: یگانهای رزمی ارتش در مرزهای کشور حضوری هوشمندانه دارند و بیتردید کوچکترین تحرکات را از سوی دشمن با پاسخی کوبنده ناکام خواهند گذاشت.
 
امیر حاجیلو با اشاره به اینکه نیروهای ما به دنبال ایجاد امنیت پایدار همواره حضوری مقتدرانه در مناطق استراتژیک دارند، تصریح کرد: امروز مسئولیت مراقبت از ۶۰۰ کیلومتر از مرزهای غربی کشور بر عهده ارتش است که از بدو پایان جنگ تحمیلی تاکنون ۶۰۰ شهید را در عرصه مرزبانی تقدیم نظام اسلامی کرده است.
 
جانشین ارشد نظامی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه تاکنون ۲۵۰۰ نفر از اتباع بیگانه، منافقین و مترددین غیرمجاز را در این منطقه شناسایی و دستگیر کردهایم، افزود: تعداد زیادی قبضه سلاح از این افراد کشف و ضبط شده است.
 
وی همچنین یادآور شد: از تاریخ ۲۲ خردادماه ۹۳ در این منطقه با تهدید نیروهای داعش مواجه بودیم، که با اقدامات صورتگرفته ظرف ۴۸ ساعت یگانهای رزمی خود را در منطقه مستقر کرده و اجازه هیچگونه تحرکی را به دشمن ندادیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار