در پیامی صورت گرفت؛

قدردانی روحانی از مقام معظم رهبری، مراجع، مسئولان و اقشار مختلف مردم

رئیس‌جمهور با صدور پیامی از مقام معظم رهبری، مراجع عظام، مسئولان و اقشار مختلف مردم به سبب ابراز همدردی در پی درگذشت والده اش تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ - 06April 2015

قدردانی روحانی از مقام معظم رهبری، مراجع، مسئولان و اقشار مختلف مردم

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام حسن روحانی رئیسجمهور کشورمان با صدور پیامی از مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، شخصیتهای کشوری و لشکری و همچنین اقشار مختلف مردم که با ارسال پیام و شرکت در مراسم تشییع و ترحیم والده مکرمهشان موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند، تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام حسن روحانی به شرح زیر است:

بسمالله الرحمن الرحیم

آغاز فصل بهار و دگرگونی طبیعت و تمنّای بندگان خدا برای رسیدن به «احسن الحال» در سال جدید، با شمیم روحبخش فاطمی و ستایش مقام «مادر» عطرآگین بود.

خداوند منّان را سپاسگزارم که غم از دست دادن مادری پرهیزگار، فداکار و محب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بهویژه زهرای اطهر(س)، با همدردی مردم عزیز و گرانقدری تسکین یافت که با ابراز لطف و محبت، بازماندگان را مورد تفقد قرار دادند.

لازم میدانم بطور ویژه از پیام محبتآمیز رهبر فرزانه انقلاب و حضور تسلیبخش معظمله در مجلس یادبود، صمیمانه قدردانی و تشکر کرده و برای ایشان، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت نمایم.

همچنین از اظهار لطف و پیامهای تسلیبخشِ مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، رؤسای محترم قوای مقننه و قضائیه، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری، دبیر محترم شورای نگهبان، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان و اعضای محترم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان محترم ولی فقیه در استانها، ائمه محترم جمعه و جماعات، مدیریت و علمای محترم حوزههای علمیه سراسر کشور، بیت محترم حضرت امام خمینی(ره) بهویژه یادگار گرامی ایشان، معاونین محترم رئیس جمهور، وزرای محترم، سفرا، استانداران و فرماندهان محترم نیروهای نظامی و انتظامی، رؤسای گرانقدر دانشگاهها و تشکلهای علمی، شهرداران محترم، رؤسای سازمانها، نهادها، جمعیتهای مردمنهاد و نظامهای تخصصی و صنفی، احزاب، رؤسای محترم نمایندگیهای کشورهای خارجی در ایران، سایر شخصتهای حقیقی و حقوقی و همه عزیزانی که با حضور در مراسم، ارسال پیام و یا به طرق دیگر اظهار همدردی کردهاند، صمیمانه سپاسگزاری میکنم.

لازم میدانم از مردم استان سمنان بهویژه مردم شهرستان سرخه که با احساسات و عواطف غیرقابل وصف در این غم با اینجانب و سایر مصیبتدیدگان همدردی کردند، سپاسگزاری نمایم.

حسن روحانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار