وزیر دفاع آذربایجان در دیدار با سردار دهقان مطرح کرد:

تمجید از توانمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح ایران/ ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی به ریاست وزرای دفاع ایران و آذربایجان

وزیر دفاع آذربایجان تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های دفاعی ـ نظامی به ریاست وزرای دفاع ایران و آذربایجان را اقدامی ضروری برای سرعت بخشیدن به اجرای توافقات میان دو کشور اعلام کرد و گفت: ما آمادگی داریم در همه زمینه‌ها با جمهوری اسلامی ایران همکاری کنیم.
کد خبر: ۴۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ - 20April 2015

تمجید از توانمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح ایران/ ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی به ریاست وزرای دفاع ایران و آذربایجان

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، پس از انجام مراسم استقبال رسمی از سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران که از سوی ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در باکو انجام شد، طرفین با یکدیگر دیدار و پیرامون مسائل دو جانبه، منطقهای و بینالمللی گفتگو کردند.

در این دیدار سپهبد ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان طی سخنانی با تمجید از قدرت و توانمندیهای دفاعی و فناورانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ما این قدرت را در رژه باشکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین مشاهده کردیم و به آن مباهات میکنیم.

وزیر دفاع آذربایجان با اشاره به عزم و اراده سران دو کشور برای توسعه همکاریها افزود: آمادگی داریم در کمترین زمان ممکن توافقات فیمابین را اجرایی نماییم.

سپهبد ذاکر حسن اف، تشکیل کمیسیون مشترک همکاریهای دفاعی ـ نظامی به ریاست وزرای دفاع ایران و آذربایجان را اقدامی ضروری برای سرعت بخشیدن به اجرای توافقات میان دو کشور اعلام کرد و گفت: ما آمادگی داریم در همه زمینهها با جمهوری اسلامی ایران همکاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تأکید رئیس جمهور آذربایجان از ارتقاء سطح روابط، حاکی از جایگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در نزد مقامات جمهوری آذربایجان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار