سرلشکر موسوی:

هیچ عاملی نمی‌تواند مانع از اجرای فرمان امام خامنه‌ای در خصوص نیروی دریایی شود

فرمانده کل ارتش از حضور ناوگروه نداجا در اقیانوس اطلس شمالی خبر داد و گفت: فرمان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر «ساختن نیروی دریایی در شأن ملت ایران» را با تمامی توان اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۴۶۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ - 14June 2021

حضور ناوگان نداجا در نیم‌کره غربی نقطه عطف استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه) در آیین الحاق ناوشکن «دنا» و ناو مین‌شکار «شاهین» به ناوگان نیروی دریایی ارتش با تبریک دهه کرامت، سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار داشت: در پیشگاه خداوند بزرگ با تمام وجود خاضعانه و خاشعانه به همرزمی شما عزیزان نیرو‌های دریایی کشور افتخار می‌کنم و به خاطر همه تلاش‌هایتان به شما خداقوت می‌گویم.

وی افزود: حضور یگان‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نیم‌کره غربی و ۱۴ هزار کیلومتر آن طرف‌تر و بدون پهلوگیری در بندرها، نقطه عطفی در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۱۵ سال پیش به‌منظور حضور در آب‌های آزاد جهان، علاوه بر خلیج فارس، دریای عمان، اقیانوس هند، باب‌المندب، خلیج عدن و بخش شرقی دنیا را درنوردید و اکنون توانسته از دماغه امیدنیک بگذرد و در اقیانوس اطلس شمالی حضور یابد.

امیر موسوی اضافه کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان با تمام قوت به دنبال اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر «ساخت نیروی دریایی در شأن ملت ایران»، با تمام توان، قدرت و با توکل بر خداوند بزرگ این مسیر را ادامه می‌دهد.

وی گفت: هیچ مشکل، چالش و مانعی تاکنون نتوانسته اجرای این فرمان را به تأخیر بیندازد و متعهد می‌شویم از این به بعد نیز هیچ چالش، مشکل، مانع و حادثه‌ای هرچند بزرگ نتواند اجرای این فرمان را متوقف یا کُند، کند و یا به تأخیر بیندازد.

فرمانده کل ارتش به انتخابات پیش رو نیز اشاره و عنوان کرد: جمعه ۲۸ خرداد روز تاریخی پیش روی ماست که در آن حداقل سرنوشت چهار سال آینده کشور به دستان ملت ایران تعیین می‌شود و از این رو، حضور در آن برای قوی شدن کشور و برطرف شدن مشکل‌ها الزامی است؛ که لازم است، همدیگر را برای حضور در انتخابات به‌عنوان امر به معروف سفارش کنیم.

الحاق «دنا» و «شاهین» جهشی فوق‌العاده در توان رزمی نداجا ایجاد می‌کند
سرلشکر موسوی همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: جوانان امروز افتخار می‌کنند که با شناور‌ها و تجهیزاتی مأموریت‌های بزرگ دریانوردی در اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد را انجام می‌دهند که به دست متخصصان خودمان ساخته شده است.

وی با تأکید بر اینکه الحاق ناوشکن دنا و ناو مین‌شکار شاهین، اتفاق مهمی است که یک جهش فوق‌العاده در توان رزمی نیروی دریایی ارتش ایجاد می‌کند، افزود: تعداد قابل توجهی از این تجهیزات در سال‌های اخیر به نیروی دریایی اضافه شد و در آینده نزدیک هم شاهد اضافه شدن تعداد دیگری خواهیم شد.

فرمانده کل ارتش ضمن قدردانی از همه کسانی که در ساخت ناوشکن دنا نقش داشته‌اند، خاطرنشان کرد: این روز به واسطه پیوستن ناوشکن دنا و ناو مین‌شکار شاهین به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مبارک است.

بنابراین گزارش، ناوشکن تمام‌ایرانی دنا و ناو مین‌شکار شاهین امروز با دستور رئیس جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور فرمانده کل ارتش، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش در بندرعباس به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار