در پیامی؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت پروفسور «کردوانی» را تسلیت گفت

سرلشکر باقری در پیامی با تسلیت درگذشت پدر کویرشناسی ایران، تأکید کرد که تلاش‌های این استاد فرهیخته راهگشای امروز و فردای جامعه علمی و دانشگاهی کشور خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ - 22August 2021

سرلشکر باقریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت پروفسور «پرویز کردوانی» پدر کویرشناسی ایران را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت چهره ماندگار علمی کشور، جغرافیدان نامدار و دارنده نشان درجه یک دانش، پدر کویرشناسی ایران پروفسور پرویز کردوانی موجب اندوه و تأسف فراوان گردید.

بی شک کارنامه این استاد فرهیخته که با برخورداری از صفات و ویژگی‌های ذاتی و علمی و اتکا به همت عالی خود، تلاش خستگی‌ناپذیر و الهام‌بخشی برای سربلندی ایران عزیز و کشف و معرفی قابلیت‌های بی‌نظیر و نعمت‌های سرشار آن به‌ویژه در حوزه کویری و بیابانی و همچنین نشان دادن ظرفیت‌های بیکرانه این سرزمین برای رشد و پیشرفت به ودیعت گذارده است، راهگشای امروز و فردای جامعه علمی و دانشگاهی کشور خواهد بود.

این ضایعه بزرگ را به خانواده سوگوار، دانشجویان، استادان و همکاران عالیقدر وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای کریم و نعیم برای استاد راحل، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و مصیبت‌دیدگان مکرم، صبر، شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها