جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

قدرت پدافندی ارتش روز به روز در حال افزایش است

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به افزایش روزافزون قدرت پدافندی ارتش، گفت: تمرکز دشمنان بر مسئله موشکی کشورمان نشان از صلابت نیرو‌های مسلح ایران در منطقه است.
کد خبر: ۴۷۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 25August 2021

ارتقای توان علمی و مدیریت صحنه نبرد اولویت نیروی پدافند هوایی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ارتباط تصویری با فرماندهان برخی مناطق و گروه‌های پدافندی، با بیان اینکه سامانه‌های به‌روز راداری و موشکی ابزار تولید قدرت و امنیت برای ملت ایران هستند، اظهار داشت: قدرت پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال رشد و پیشرفت است.

وی افزود: تنوع تولید سامانه‌های بومی راداری و موشکی، انعکاس از اقتدار و تلاش‌های جهادی کارکنان پدافند هوایی است که حرکت روی لبه فناوری دانش نظامی دنیاست و قطعاً آینده روشنی در پدافند هوایی و ارتقاء آن قابل ترسیم است.

امیر الهامی اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران روی مسئله موشکی متمرکز شده‌اند و دائماً در این خصوص ابراز نگرانی می‌کنند و از محدود کردن آن سخن می‌گویند که این مهم نشان از صلابت نیرو‌های مسلح ایران در منطقه است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش اثرگذار و سازنده افسران فارغ‌التحصیل دانشگاه پدافند در یگان‌های پدافندی و عملیاتی، گفت: ارتقای دانش تخصصی، توان علمی و مدیریت صحنه‌ی نبرد در کمترین زمان ممکن، اولین اولویت نیروی پدافند هوایی در افزایش توان رزم است که بحمدالله روز به روز در حال شکوفایی و مایه مباهات هستیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار