مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی:

کتابخانه‌های عمومی باید مروج مکتب شهید سلیمانی باشند

حجت‌الاسلام «سبزیان» گفت: کتابخانه‌ها باید مکانی برای پرورش دلدادگان مکتب شهید سلیمانی به‌عنوان مدیران آینده‌ساز ایران اسلامی باشد.
کد خبر: ۴۹۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸ - 01January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، کتابخانه عمومی مشارکتی معلم فداکار «محمودرضا واعظی نسب» با حضور «بهروز محبی‌فر» نماینده مردم جغتای، جوین و سبزوار در مجلس شورای اسلامی، «نسرین تیموریان» مسئول مروجان کتاب روستایی و عشایری کشور، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و به همت گروه جهادی شهدا و شورای اسلامی روستای انداده شهرستان جوین مزین به نام حاج «قاسم سلیمانی» تکمیل و تجهیز شد.

حجت‌الاسلام سبزیان در این مراسم اظهار داشت: افتتاح یک کتابخانه به معنای افتتاح یک مرکز امید، نشاط و دانش‌افزایی در جامعه است.

وی افزود: باعث خرسندی است که امروز به واسطه تلاش‌های گروه جهادی شهدا یک کتابخانه مزین به نام سردار فاطمی و سردار کتاب و کتابخوانی حاج قاسم سلیمانی افتتاح می‌شود. امید است که این کتابخانه مکانی برای پرورش دلدادگان مکتب شهید سلیمانی به‌عنوان مدیران آینده‌ساز این مرز و بوم شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: توجه بانیان این امر به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه کتاب و کتابخوانی قابل تقدیر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ابراز داشت: اگر خواهان ایرانی قوی و حرکت متناسب در راستای بیانیه گام دوم انقلاب هستیم باید خروجی تمامی فعالیت‌های ما منجر به ساختن ایرانی توانا شود و قطعا ایران توانا به همت مردمانی دانا بوجود می‌آید. امیدوارم مردمان انداده شهرستان جوین برای رسیدن به ایران قوی و سربلند به خوبی از این کتابخانه در راستای تحقق این مهم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: باید همه ما در مسیر رسیدن به جامعه آرمانی مدینه النبی و دوران ظهور حضرت مهدی(عج) قدمی موثر و مفید برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار