استاندار خراسان رضوی:

«انقلاب اسلامی» به آستانه قله‌های شکوفایی رسیده است

«نظری» در پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ - 10February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «یعقوبعلی نظری» استاندار رضوی با صدور پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز علیرغم توطئه‌های گوناگون علیه ملت ایران از جمله جنگ تحمیلی ۸ ساله، ترورهای جریان نفاق، پس از آن سنگ‌اندازی‌ها و سوء مدیریت‌های جریان نفوذ، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های بی‌سابقه اقتصادی تمامی جبهه کفر، امروز بحمدالله در چهل‌وسومین سالگرد پیروزی این نظام به رهبری خلف صالح امام راحل با پایمردی، ایستادگی، مقاومت و ایثار مردم؛ انقلاب اسلامی به آستانه قله‌های شکوفایی رسیده است.

ایران ۱۴۰۰ اینک مقتدرانه‌تر و قدرتمندتر از همیشه در برابر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی مانند سروی بلند ایستاده و ریشه‌های مقاومت جهانی را مستحکم‌تر کرده است و این جای تشکر از مردم بزرگوار دارد.

خوشبختانه با روی کارآمدن دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، دولت و سایر اجزای نظام عزم خویش را جزم کرده‌اند تا با تکیه بر توانمندی درونی مردم عزیز ایران و بر فعلیت در آوردن پتانسیل‌های کشور و ملت با عظمت ایران اسلامی بر مشکلات اقتصادی نیز فایق آیند.

اینجانب به‌عنوان خدمتگزار مردم و نماینده دولت در استان با استعانت از انفاس قدسیه شهدا از شما مجاورین و زائرین سرزمین خورشید هشتم حضرت علی بن موسى‌الرضا (ع) تقاضا دارم با حضور پرشکوه خویش در یوم‌الله ۲۲ بهمن، کماکان امیدهای پوچ دشمنان را به یاس تبدیل کرده و ثابت کنید که پای آرمان‌های امام و ۲۰ هزار شهید استان و حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اید. رحمت و برکات خداوند بر امام، شهدای گرانقدر و شما مردم شریف و ولایتمدار استان.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار