ما مقاوم هستیم/ نماینده مجلس دهم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اردو‌های راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

شاعری با بیان اینکه زائران اردو‌های راهیان نور در بهترین ایام سال داوطلبانه مشتاق زیارت قدمگاه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس می‌شوند، گفت: اردو‌های راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۵۰۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 04April 2022

....«علی‌محمد شاعری» نماینده مردم شهرستان‌های نکا و بهشهر در مجلس دهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه باید برای آحاد جامعه به ویژه جوانانی که دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، تفهیم کنیم که انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمندش به آسانی به دست نیامده است، اظهار داشت: برای امنیت کنونی کشورمان که مباهات امت اسلامی و کابوس سلطه‌طلبان را به بار آورده است، بسیاری از جوانان کشور با حداقل امکانات به مقابله با ابرقدرت‌های دنیا پرداختند و این ایمان و خلوص نیت آن‌ها بود که منجر به پیروزی در مقابل رژیم بعثی و حامیانش شد.

این نماینده خانه ملت با توجه به ضرورت و اهمیت اردو‌های راهیان نور به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و افزود: راهیان نور از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند نقشه دشمنان مبنی بر ایجاد شکاف میان جوانان و ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس را نقش بر آب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان از اینکه متولیان فرهنگی کشورمان به شدت می‌کوشند تا حماسه سازی‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود، خشمگین هستند، گفت: به طور قطع اردو‌های راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

شاعری با بیان اینکه باید دغدغه‌های مسئولان و متولیان کاروان‌های راهیان نور را کاهش دهیم، گفت: دست‌اندرکاران این عرصه در تامین هزینه‌های سفر راهیان نور با مشکلاتی مواجه هستند که باید مورد توجه مسئولان دولت و نمایندگان مجلس قرار گیرد؛ چراکه با توجه به اهداف و سیاست‌های کاروان‌های راهیان نور هرچه در این زمینه هزینه کنیم، قطعا سود خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های نکا و بهشهر در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه زائران اردو‌های راهیان نور در بهترین ایام سال داوطلبانه مشتاق زیارت قدمگاه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس می‌شوند، گفت: خدمات‌رسانی به زائران اردو‌های راهیان نور کمتر از جهاد نیست؛ چراکه آن‌ها در تعطیلات نوروز و در روز‌های آغازین سال جدید با حضور در مناطق عملیاتی برای شروع سالی پربرکت و خیر با شهدا تجدید میثاف می‌کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار