امام جمعه سنندج:

هلال احمر در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام است

ماموستا «رستمی» گفت: جمعیت هلال احمر همواره در خدمت رسانی به مردم در هنگام حوادث، پیشقدم و پیشگام بوده که خدمات این نهاد شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۵۱۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ - 22March 2022

هلال احمر در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج امروز در دیدار نوروزی مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر استان کردستان در سنندج اظهار داشت: هلال احمر یک نهاد خدمتگزار و یکی از مهمترین دستگاه‌های خدمات رسان به مردم است.

وی افزود: اعضای این نهاد عاشقانه فعالیت خود را انجام می‌دهند و رفع مشکلات مردم از اهمیت ویژه‌ای نزد آنها برخوردار است.

امام جمعه سنندج گفت: هلال احمر رسالت خطیری برعهده دارد و قطعا این کار و تلاش آنها نزد خداوند از پاداش اخروی بسیاری برخوردار است.

ماموستا رستمی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر همواره در خدمت رسانی به مردم در هنگام حوادث، پیشقدم و پیشگام بوده که خدمات این نهاد شایسته تقدیر است.

فعالیت ۳۱ پایگاه امدادی در ایام نوروز

«پیام جلالی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: ۳۱ پایگاه ثابت، موقت و سیار امدادی جمعیت هلال احمر کردستان در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ دایر هستند.

وی افزود: این ۳۱ پایگاه شامل ۱۳ پایگاه ثابت (جاده‌ای، امداد هوایی، کوهستان و واکنش سریع)، ۱۰ پایگاه پشتیبان و هشت پایگاه موقت و سیار است که فعالیت آنها از ۲۵ اسفندماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی ادامه داد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، در مجموع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان بیش از سه هزار نفر - روز در محورهای مواصلاتی استان فعالیت خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: ۱۰ پست ثابت و سیار راهنمایی و ایمنی مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی استان و شهرستان های گردشگرپذیر مشغول به ارائه خدمات به مردم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار