فرازی از وصیت نامه شهید علیرضا آبیاری؛

قدر انقلاب را بشناسید

ای کارگران تا آنجا که می توانید تلاش کنید چرا که کارخانه یک جبهه ی بزرگ در برابر قدرت هاست. با فکر خود در برابر آمریکا و دشمنان استقامت کنید.
کد خبر: ۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹ - 22November 2013

قدر انقلاب را بشناسید

خبرگزاری دفاع مقدس: شهدا از میان ما رفته اند اما چراغهایی را برایمان به یادگار گذاشته اند که با روشن نگاه داشتن آنها می توان آسمانی شد. شهید "علیرضا آبیاری" از جمله شهدای دفاع مقدس است. متن زیر گزیده ای از وصیت نامه این شهید راه خداست که به صورت موضوع بندی شده منتشر می شود.

نیایش با معبود

خدایا مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجودم را ببینم و جمال زیبای تو را مشاهده کنم.

هدف از رفتن به جبهه

اینجانب به فرمان امام که فرمودند جبهه های جنگ را خالی نکنید احساس مسئولیت کردم و به سوی جبهه ها حرکت کردم و به این عمل افتخار می کنم تا با چند قطره ی خون خود مانعی را از مسیر راه انقلاب بردارم.

توصیه به ملت

ملت شهید پرور، گوش به فرمان  امام و رهبر انقلاب باشید. اکنون که به برکت رهبری امام خمینی و خون شهداء عزیزمان درخت انقلاب اسلامی نمایان شده و در دل امت اسلام ریشه دوانیده مستکبران دیگر توان مقابله با سیل خروشان انقلاب را ندارند.

قدر انقلاب را بشناسید و آن را با تمام جان پاس دارید.

توصیه به جوانان

ای جوانانی که در خواب غفلت فرو رفته اید چشمان خود را باز کنید، ببینید کجا هستید و چه کار می کنید؟ ای کارگران تا آنجا که می توانید تلاش کنید چرا که کارخانه یک جبهه ی بزرگ در برابر قدرت ها است با فکر خود در برابر آمریکا و ... استقامت کنید.

توصیه به برادران و خواهران

خواهران و برادر مهربانم، با تلاش و کوشش این انقلاب را یاری کنید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار