بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر در محکومیت حمله به طلاب در حرم مطهر امام رضا (ع):

حمله به طلاب در حرم رضوی بخشی از سیاست تفرقه‌اندازی دشمنان است

تشکل‌های شاهد و ایثارگر در محکومیت حمله به طلاب در حرم مطهر امام رضا (ع) آوردند: بی‌تردید این جنایت و هتک حرمت بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است که با بکارگیری تفکر تکفیری و استخدام مزدوران تروریست در پی برافروختن آتش اختلاف و تفرقه و درگیری قومی و مذهبی هستند.
کد خبر: ۵۱۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ - 09April 2022

حمله به طلاب در حرم رضوی بخشی از سیاست تفرقه‌اندازی دشمنان استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تشکل‌های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید جنایت تأسف‌بار حمله به سه طلبه و هتک حرمت در حرم امام رضا (ع) از مسئولان دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواستند نسبت به شناسایی و اشد مجازات عوامل پشت صحنه و دست‌اندرکاران این حادثه غم‌انگیز اقدام کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«هوالمعزّ»

بار دیگر دست ناپاک دشمنان اسلام از آستین جهالت و تعصب کور بیرون آمد و امت واحده اسلامی را داغدار کرد. هتک حرمت به آستان قدس رضوی و حمله به زائران بارگاه ملکوتی و به شهادت رساندن و مجروح کردن چند تن از روحانیون فعال در عرصۀ خدمت جهادی در ماه مبارک رمضان، موجب تأسف و تأثر همه علاقه‌مندان به خاندان رسول مکرم اسلام صلی‌الله علیه و آله شد.

بی‌تردید این جنایت و هتک حرمت بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است که با بکارگیری تفکر تکفیری و استخدام مزدوران تروریست در پی برافروختن آتش اختلاف و تفرقه و درگیری قومی و مذهبی هستند، تا از این طریق به اهداف پلید و شوم خود در منطقه ازجمله تسلط بر منابع طبیعی و دارایی‌های جهان اسلام به نفع مستکبران دست یابند و افکار عمومی را از شکست مفتضحانه در منطقه و جبهه مقاومت منحرف سازند.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر با محکوم کردن این گونه اقدامات منزجر کننده ضمن درخواست از مسئولان امنیتی و قضایی جهت پیگیری و مجازات فوری عوامل مربوطه و اقدامات پیشگیرانه، خواستار هوشیاری بیش ازپیش مردم بصیر ایران اسلامی و سایر کشور‌های منطقه نسبت به شناخت برنامه‌های دشمن است تا از هرگونه واکنش و اظهارنظرِ اختلاف انگیز خودداری کرده و موجبات خنثی‌سازی طراحی تفرقه‌افکنانۀ دشمنان را فراهم آورند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها